2010. november 1., hétfő

2010 11 01

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010 november 1:
Áradj folyó, áradj! Mert Én azt mondom, hogy jöjjetek és igyatok jó nagyot a vizekből, amit Én most előhozok. Mert az Én vizem életet ad, és életet bőségesen. Mert amerre a folyó árad, az Isten dicsősége arra megy és előjön megnyilvánulva. Az élet tisztasága, és az amire vágytok, a folyóból származik, az Én Szellemem áradásából; az Én jelenlétem dicsőségéből származik. És ezen a napon szólítalak benneteket, hogy jöjjetek és igyatok ingyen. Mert vajon nincs-e megírva, hogy a testetek a Szent Szellem temploma, amely templomban Én lakom? Hát engedjétek, hogy ez a víz, egészen az írások példája szerint, kiáradjon és átáradjon ennek a templomnak a küszöbén, mondja az Úr. És a víz elő fog jönni, és megérinti a nemzeteket; a víz gyógyulás lesz azoknak, akik isszák. A Szellem vize, amelyet megprófétáltam nektek, ezekben az utolsó napokban hatalmasabb mértékben fog előjönni, mint amilyen mértékben eddig valaha előjött. Mert a ti legmélyebb bensőtökből fognak folyamok áradni az Én vizem dicsőségével, az Én kenetem dicsőségével és az Én királyságom dicsőségével, mondja a Szentséges. Igyatok ingyen, és utána engedjétek hogy ez a víz előjöjjön, és engedjétek hogy megnyilvánuljon és nyilvánvalóvá tegye az Én királyságom jelenlétét. Engedjétek, hogy előhozza az aratás magvait; azokat a dolgokat, amiket elterveztetek. Engedjétek, hogy tápláljon benneteket. És engedjétek, hogy előhozza az elkészült és dicsőséges teremtményt, mert ti ilyen teremtmények vagytok. Igyátok ingyen azt, amit Én nyújtok nektek. Igyátok az élet vizét. Ömölj folyó, ömölj!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010 november 1: 
Láttam egy látomást esőcseppekről, csak éppen nem vízből voltak; arany olaj cseppek voltak. És ezt mondta az Úr: Friss kenetet öntök ki rátok, Én népem. Ez egy kenet lesz a szellemi megtapasztalás következő szintjéhez. Áradjon az olaj és vegyétek át mindazt, amit kiöntök. Ésaiás 10:27 Úgy lesz azon a napon, hogy az ő terhe levétetik a válladról, és az ő igája a nyakadról, és az iga széttörik a kenet olaja miatt.