2010. november 2., kedd

Prófécia az őrállóknak! "Őrködők ébredjetek!"

2010. október 30.
JAMES DONOVAN
Releasers of Truth Prophetic Ministry
("Az Igazság Kiküldői" - Prófétai Szolgálat)

Őrködők ébredjetek!
Hivatalba állítom az imaharcosaimat a falakon, hogy felkiáltsanak és emlékeztessenek Engem. Ezek az én hűségeseim, akik Bennem bíznak és tudják, Én vagyok az Úr, aki lecsendesíti a tengereket és elmozdítom a hegyeket. Mert Én állítom hivatalba az embereket, akik tudják, hogy Én vagyok az Alfa és az Omega. Én hallom az enyéim kiáltását. Eltérül az ellenség stratégiája a nemzetek ellen. Hívom az őrködőimet a városok fölé. Hívom a harcosaimat vég nélküli imádkozásra, és meghallgatom és válaszolok a hűséges őrködőimnek. Általuk, termékeny edényeim által, elűzöm a sötétséget a nemzetek fölül. Az utolsó napokat éljük. 

Nagyobb a sötétség és a csapás, és a rombolás a föld nemzetein. Hívom az őrködőimet, hogy felálljanak a résekre, és erősen álljanak az ígéreteimen és keressék Arcomat és hívják segítségül Nevemet! Meghallgatlak titeket és meggyógyítom a földeteket! Eltávolítom a sötétséget és sátán befolyását a nemzetek felett.

Hát, ébredjetek őrködőim! Keljetek fel hatalmas harcosaim! Mert hívok és besorozok sokakat a hadseregembe. Szorgos, engedelmes és józan őrködőimből álló hadseregem egyre növekszik a föld nemzetei közt. Észrevetted, szerettem, hogy a természetes hallásod sokkal élesebbé vált? Én tettem ezt és ez jel számodra. Azért, hogy sokkal jobban halld a Hangomat, mint eddig bármikor, és hogy halld az ellenség közeledését. Elveszem azon képességét, hogy csendben és kinyomozhatatlanul járjon körös-körül.

Én vagyok az Úr, aki hallom az Őrködőim kiáltását, és megválaszolom imáikat! Buzgó imádságaitok hatalmat vesznek és lecsendesítik a viharokat, és elmozdítják a hegyeket. Mert Én a Hatalmas VAGYOK! Hát, gyertek alázatosan Hozzám, őrködőim, és meghallgatom kiáltásotokat, ahogy emlékeztettek engem, és imádkoztok és közbenjártok. Látni fogjátok, ahogy a kezem a nemzeteken mozog és változást hoz, és megsemmisíti a pusztítás és csapások okozta munkát.

Mivel Én a csodák Istene vagyok, így válaszolok, működök azokon keresztül, akik keresik Arcomat és segítségül hívják Nevemet. És meggyógyítom földjüket. Ne féljetek őrködőim! Én hívtalak el erre a szolgálatra! Én adok nektek szellemi szemeket és szellemi füleket, hogy meghalljátok Hangomat és megtudjátok, hogyan kell vajúdni és közbenjárni. Hát, keljetek fel, őrködőim! Hittel imádkozzatok és higgyetek a szívetekben és ne kételkedjetek a képességeimben. Mert a földön a hűséges őrködőimen keresztül mozgok; a harcosaimon keresztül, akik Szentségem trónja előtt térdelve töltenek időt, hívva engem ebben az időszakban és harcolva a nemzetekért és városokért és lelkekért, akiket kiválasztottam.

Sokakhoz szólok ebben az időszakban, hogy keljenek fel és álljanak a résekre. Engedd meg, hogy a falnak arra a részére állítsalak, ahol látni akarlak, és megállás nélkül imádkozz. Sokakhoz szólok ebben az időszakban, hogy keljenek fel, keljenek fel, keljenek fel! Kelj fel az ágyadból éjjeli órán és állj őrt! Másokhoz is szólok, hogy keljenek fel korán reggel és álljanak őrt! Az éjszaka minden őrváltására jelöltem ki sokakat, hogy imádkozzanak, járjanak közbe és vajúdjanak. GYERE, FOGADD EL A KIJELÖLÉSEDET! GYERE, AMIKOR FELKÖLTELEK ÉS A VILÁG SÖTÉTJE MEG FOG SZÜNNI! Sokan meg fognak szabadulni, meg fognak gyógyulni és menekülni, és sokan Hozzám, mint Úrhoz jönnek majd.

Ha felálltok a résre és imádkoztok, kitöltöm a Szellememet, és meggyógyítom a földeteket. Hát, keljetek fel és hallgassatok Hangomra és hívjátok segítségül Nevemet. Mert Nevemmel van hatalmatok és erőtök arra, hogy leromboljátok az ellenség stratégiáit, terveit és erősségeit. Ahogy Felém zúdítjátok imáitokat, kinyilatkoztatom és megmutatom nektek, hogy miért imádkozzatok. Én vagyok Uratok, és hallom a kiáltásotokat, én harcosaim! Én, a Dicsőség Királya, hívlak titeket, helyetekre állítalak, felfegyverezlek és betöltelek és megerősítelek titeket. Meg ne rettenjetek, én hallom kiáltásotokat és ne féljetek, mivel Én veletek vagyok, Harcosaim!

Én vagyok a mindenség Teremtője! Én Isten vagyok minden nemzet felett! Mozgok Szellemem által és felébresztek embereket, akik időt töltenek a térdeiken és imáikban, közel Hozzám, kiáltanak fel; tudva és hittel remélve, hogy Én mozdulok az imáikon keresztül. HÁT, KELJETEK FEL HARCOSAIM! Hívlak benneteket, hogy álljatok a résekre ebben az időszakban!