2010. november 22., hétfő

MOZDULJ ÉS VILÁGÍTS! - Chuck Pierce próféciája


MOZDULJ ÉS VILÁGÍTS!
2010. október 2.

„Ha Velem mozdulsz, akkor Velem fogsz világítani. Mozdulj és világíts! Mozdulj és világíts! Figyeld, ahogy pozícionállak és egybeszőlek benneteket. Nem tudod, merre fújok, ezért ismerd meg a változás szeleit és mozdulj Velem. Meg fogsz változni. Te fogsz megváltozni! Én nem változom. De te változni fogsz!

Azt változtatom meg most, ahogyan az Én népem mozdul. Kiterjesztek egy hívást a mennyből, hogy mozduljatok. Mozduljatok Velem. Nem azt mondom neked, hogy mozdulj meg. Csak azt mondom, hogy a mozdulat elkezdődött, ezért mozdulj Velem! A kanyarokat Velem tedd meg. Ne maradj úgy, ahogy most mész. Kanyarodj Velem. Kanyarodj Velem, mert kanyart teszek a folyódba.

Érezd, ahogy a szél a lábaid körül fúj, mert olyan helyeken jártál, ahol a békességed elhagyott. Ha elfogadod az Én szelemet a lábaid körül, akkor egy új módon fogsz békességben járni. Hadd körözzön a szél a lábaid körül. Engedd, hogy felülemeljelek afölé, amibe be voltál betonozva.

Azt alkotom most, és azt készítem, hogy kivessem a hálómat az aratásra. Te alkotod az Én hálóm mozdulatát, hogy tudhassam, hová kell kivetni. Mozdulj Velem, és ahogy mozdulsz, a hálóm elindul. Ha látni akarod az aratás begyűjtését, akkor meg kell alkotnod a háló mozdulatát, ahol ki kell majd vetni.

Sok nyelven fogok beszélni. A mozgás nyelvén fogok beszélni – a víz mozgása, a tenger mozgása, a szél mozgása, a saját testedben történő mozgás nyelvén. Figyelj oda a mozgás hangjára. A tengerek szigetei közt lesz egy új hullám, ami az Én dicsőségem hangját hordozza.

Figyeld a szigetek átrendeződését, mert nem csak megrendülni fognak szigetek, hanem át is rendeződnek. Egyes szigetek, amiket nem láttatok eddig, meg fognak jelenni. Egyesek, amik eddig voltak, nem lesznek többé. Figyeljétek a szigetek átrendeződését, mert senki nem lesz többé sziget önmagában. Egyesek ezt fogják mondani: 'Ez a sziget, amin eddig voltam, ez volt az életem és az otthonom.' De most új módon lesztek összekapcsolva.

Sokan közületek eddig nem akartak a kontinens része lenni. Nem lesztek többé függetlenek az önkifejezésetekben és a kultúrátokban, hanem új módon fogtok egybe vegyülni Velem. Velem fogtok mozdulni. Egyesek, akik eddig szigetek voltak, most meg kell, hogy tanulják, hogyan vegyüljenek az Én össz-társadalmi struktúrámmal, amelynek a neve 'eklézsia' és 'Királyság'. Most fogjátok megtanulni a Királyság kultúráját. Nem maradhat többé független az ajándékotok. Nektek integrálódni, integrálódni, integrálódni kell. Most az integrálódás ideje van. Elkezdesz úgy kinézni, ahogy elrendeltem, hogyan kell kinézned.

A mozgalmak most már egybe fognak vegyülni, Én pedig a mozgalmak egybevegyülésének a szelét fogom megalkotni. Sok mozgalom elszigetelt maradt mindezidáig, de most integrálni fogok mozgalmakat. Az előttetek álló napokban nem lesznek többé emberi mozgalmak, hanem Tőlem valók. Egy isteni integráció járja át a földet. Nem maradhatsz többé önmagad szigete.

Minden helyre, ahol imasétán jártál, egy szelet küldök. A menny találkozik a földdel, és a Szellemnek a szele kel föl mindegyikőtökben. Ez egy prófétai cselekedet – a változás szele lesz elindítva a földön. Emeld fel a kezedet! Itt vagyok, hogy felemeljelek. Ez eddig még soha nem történt meg. Eddig még soha nem voltál ilyen közel. Nyomulj! Nyomulj! Tudni fogod, mit kell kezdened az Én erőmmel. Tudni fogod, mit kell kezdened az Én Szellememmel. Már 20 éve figyellek. Találtam egy népet, akik Velem mozdulnak, akik figyelnek rám, akik Velem járnak, hogy megszállhassam a földet.

Annak vagytok a szemtanúi, ahogy megalkotom a missziók következő mozgását az egész földön. Arra tartogattam minden egyes helyet, amelynek a taposására kértelek, hogy ráfújjak. Most hirtelen, ahogy a hit felemelkedik a földről, a menny válaszolni fog az Én szelemmel. Ez a Szellem tevékenységét fogja létrehozni a földön. Erősségek fognak leomlani, és az átalakulás elkezdődik!”