2010. november 22., hétfő

2010 11 22

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/11/22:
Be kell lépnetek Isten nyugalmába, és ez, gyermekeim, azt fogja jelenteni, hogy feltárjátok Előttem azokat a dolgokat, amik gondot okoznak nektek, és ezt akkora szeretettel és hittel teszitek, hogy valóban képesek legyetek belépni. Mert ebben a nyugalomban lesztek tökéletesítve, felbátorítva és megújítva az Én trónom előtt és az Én jelenlétemben. Azt fogjátok tapasztalni, hogy a reménységetek most már hitté válik, amely a királyságom megnyilvánulását hozza elő a ti életetekben -- olyan hit, amely megkapja az ígéretet és arra késztet benneteket, hogy járjatok az Én királyságom dicsőségében. Hát lépjetek be ma ebbe a nyugalomba, mert nektek lett adva, egy ilyen időszak miatt, mint a mostani, hogy megújulhassatok, meggyógyulhassatok és tökéletessé legyetek az Én útjaimon és az Én Szellemem ereje által. Ne feledjétek: Én mellettetek vagyok és nem ellenetek. Most van a dicsőségem kiárasztásának az ideje a földön. És ez a kiárasztás először tőletek fog előjönni. Mert ti az átformálás helyén voltatok eddig, és átváltoztatok dicsőségről dicsőségre a Szellemem jelenléte által. Keljetek fel új reménnyel. Keljetek fel azzal, hogy bátrak vagytok hinni abban, hogy Én nem csak elhívtalak, hanem használni is foglak arra, hogy előhozzam az Én királyságom megnyilvánulását, mondja az Úr a ti Istenetek.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/11/22
Ne aggódj amiatt, hogy egy kicsit kiesve érzed magad, vagy furcsán. A szellemi csatát érzékeled, ami körülötted zajlik, ahogy az ellenség a pozíciót keresve manőverezik, és megpróbálja rendezni sorait. Meg kell állnod az igazság szilárd fundamentumán, és vissza kell utasítanod azt, hogy megengedd a hazugságoknak, hogy aláássák az erősségedet, mondja az Úr. Zsoltár 27:1 Az Úr az Én világosságom és üdvösségem; kitől félnék? Az Úr az életem erőssége; Kitől rettegnék?