2010. november 15., hétfő

2010 11 15

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/11/15:
És Én azt mondom neked, hogy te éppen a mostani idő miatt születtél. Én ismerlek téged a kezdettől fogva, és Én helyeztelek a királyságba, ebben a konkrét időkeretben, az Én akaratom és rendelésem szerint. Sokkal érettebb és szellemibb vagy, mint ahogy gondolod, mert Én vagyok az Isten, aki ismeri az emberek szívét. Én erre az időre választottalak, mondja az Úr, hogy előhozhasd a királyságom megnyilvánulását hatalomban és céltudatosságban. Válaszd a mai napon azt, hogy hiszel. Az igém megadja neked a lehetőséget arra, hogy jöjj fel magasabbra, és meglásd a királyságom teljességének a megnyilvánulását a földön. Ebben az időben nagy és fenséges dolgok fognak előjönni. Mert a királyság fénye már ragyog, a királyság szele fúj, és a királyság folyamai ömlenek. Jöjj elő, gyermekem, a sorsod teljességébe, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/11/15:
A gyertyákat néztem, miután el lettek oltva, és megfigyeltem, ahogy a füst mindig felfelé száll, látszólag ellenszegülve a gravitációnak, noha tudom, hogy ez azért van, mert a füst könnyebb a levegőnél. Az Úr elkezdett beszélni velem, hogy az imáink is ilyenek. Nem esnek le egyszerűen a földre, hanem felszállnak az Ő trónja elé, mint egy kellemes illat. Jelenések 8:4 És a tömjén füstje, a szentek imádságaival, felszállt Isten elé az angyal kezéből.