2010. november 8., hétfő

2010 11 08

A TROMBITA, Bill Burns -- 2010/11/8
Én vagyok az Úr, aki életet ad nektek; Én ezt az életet bőségesen adom nektek. És ezzel az élettel jönnek az élő vizek. Nem innátok belőle? És ezzel az élettel jön az elrejtett manna. Nem ennétek belőle? Mert amikor az Én vizemből isztok és az Én mannámból esztek, akkor megerősödtök. Bölcsesség jön belétek. Örömötök lesz, és birtokolni fogjátok a békességet. Azt mondom, hogy ezek ajándékok, amelyeket az Én népemnek adok. Ezeket ígértem és ezeket adom most. Hát fogadjátok, és engedjétek hogy működjön a hitetek. Mert amikor megérintitek a köntösöm szegélyét, akkor a tiétek lesz az, amit kértetek, amit kerestetek, és amiért zörgettetek a szívem ajtaján. Hát azt mondom, hogy jöjjetek, jöjjetek most, és kapjatok abból, amit Én adok, mondja az Úr Isten.


APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/11/8: 

Amit láttam, olyan volt, mint egy szilárd sziklafal, és ahogy méregettem ezt a fenyegetően kimagasló akadályt, azt vettem észre, hogy minden egyes alkalommal, amikor egy kis győzelmet értem el, és kifejeztem az örömömet, a fal darabjai elporladtak, és a földre hullottak. Minél többet örvendeztem, annál több győzelmet értem el, és annál több esett le a falból, míg végül az a fal, ami egykor megakadályozta az előrehaladásomat, már csak por volt a lábam alatt. 2 Korinthus 2:14 Most pedig hála legyen Istennek, aki mindig diadalban vezet bennünket Krisztusban, és általunk kiárasztja az Ő ismeretének az illatát minden helyen.