2010. november 30., kedd

2010 11 30

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2010/11/30:
Kiálts Hozzám és engedd, hogy teljes helyreállításommal jöjjek el hozzád és támogassalak az Én nagylelkű Szellememmel. Megőrizlek téged az elkövetkezendő időkben, és tökéletesen helyreállítalak reménységgel és örömmel. Minden, amit tenned kell, az, hogy bízz Bennem, mert Én látom a szükségeidet és megértem a vágyaidat. Én nem engedem, hogy csüggedés emésszen, azt mondja az Úr.

Jóel 2:25-26 És kárpótolom nektek az esztendőket, amelyeket tönkretett a szöcske, a cserebogár, a hernyó és a sáska, az Én nagy seregem, amelyet közétek küldtem. Bőséggel fogtok enni és megelégedtek, és dicsőítitek a ti Isteneteknek, az Úrnak nevét, Aki csodálatosan cselekedett veletek; és az Én népem soha többé meg nem szégyenül.