2012. február 27., hétfő

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 február 27

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle of Kremmling
2012 február 27.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Keljetek fel most, gyermekeim, és lépjetek be a gyümölcsözés idejébe! Lépjetek be ebbe az időbe hittel teljes szívvel, örömmel, imádattal és békességgel. Nem csak diadalmaskodni, hanem bővölködni is fogtok az életetek egészében. Bővölködni fogtok a testetekben, mert isteni egészség lesz eggyé veletek. Bővölködni fogtok a szabadságban, mert az elnyomó és az ellenetek végzett munkája megtörik. Bővölködni fogtok a királyság útjainak a megismerésében, ezek az utak, amelyeket nektek készítettem, hogy azokon járjatok. Emelkedjetek fel bizonyossággal és hittel ebben az órában. Én diadalmat veszek tiértetek, és mindazokban a dolgokban, amikre ráteszitek a kezeteket, hogy belekezdjetek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Figyeld az élet ritmusát, ahogy arra törekedsz, hogy a Szellemem sodrásában járj. Ha te akarod elérni, hogy megtörténjenek a dolgok, ahelyett, hogy kivárnád az adódó lehetőségeket, akkor kikerülsz a sodrásból, és gyümölcstelen leszel. Bízz Bennem, hogy Én a megfelelő helyzetbe hozlak téged, hogy a feladataidat a te felelősséged és adottságaid tökéletes rendje alapján végezhesd el, mondja az Úr. Legyél bátor; legyél erős, mert Én veled vagyok.
Józsué 1:9 Nemde megparancsoltam neked: Légy bátor és erős, ne ijedj meg és ne csüggedj; mert veled van az Úr, a te Istened mindenben, amiben jársz.