2012. február 8., szerda

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 február 8


SPIRIT OF PROPHECY BULLETIN
Faith Tabernacle of KremmlingFebruary 8, 2012

A TROMBITA, BILL BURNS:
Kelj fel egy új reménységgel, az Én jelenlétem frissességében! Mert a hegytetőre hívlak fel, mint ahogy a szolgámat, Mózest is hívtam. És ott kijelentem az Én igémet, és ott megnyilvánul az Én jelenlétem. Ezért jöjj fel Sionra. Jöjj fel a te pozíciódba, arra az állomáshelyre, amit személyesen neked alakítottam ki. Meg fogom nyitni az emlékezés könyvét és a rendeltetés könyvét, és ezek kijelentést adnak a szellemi vándorutadról. Gyere az Úr hegyére! Gyere, és járj a kövek között, amelyek tüzesen ragyognak, és nyíljanak meg az érzékszerveid a látomás völgyében, és indulj el nagyra nyílt szemekkel és halló fülekkel, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Közeledj; ne késlekedj! Szellemi valóságot akarok kinyilatkoztatni neked, olyan módokon, hogy még a lényed legmélyebb részei is megváltoznak tőle. Az a vágyam, hogy abban a hatalomban és fennhatóságban járj, amit Én adtam neked, amelynek teljes győzelem lesz a következménye az élet minden területén. Ehhez a kinyilatkoztatáshoz nem fogsz tudni úgy hozzájutni, hogy csak távolról nézel, és másodkézből sem fogod megkapni mások által. Ne félj közel jönni Hozzám, és állj készen arra, hogy átvedd, mondja az Úr.
Ésaiás 35:4-6 Mondjátok a remegő szívűeknek: Legyetek erősek, ne féljetek! Ímé, Istenetek bosszúra jön, az Isten, aki megfizet, Ő jön és megszabadít titeket! Akkor a vakok szemei megnyílnak, és a süketek fülei megnyittatnak, Akkor ugrándoz, mint szarvas a sánta, és ujjong a néma nyelve, mert a pusztában víz fakad, és patakok a kietlenben.