2012. február 20., hétfő

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 február 20


A PRÓFÉTÁLÁS SZELLEME HÍRLEVÉL
Faith Tabernacle of Kremmling2012 február 20.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Figyelj Én népem, és Én megmutatom nektek, és demonstrálom nektek a királyságot, úgy, ahogy Én tervezem. Induljatok el hittel. Induljatok el izgatottsággal. Induljatok el, és Én elvezetlek a felfedezések földjére. Idő közben valósággal fel fogjátok fedezni azokat a dolgokat, amelyek el voltak rejtve előletek, erre a mostani időre elkészítve. Ezeknek a kinyilatkoztatásoknak a felfedezése szabaddá fog tenni titeket, mert magasabbra fognak vinni benneteket, mint amilyen magasan valaha voltatok. Ez a felfedezési időszak felemeltetéshez vezet, mondja a Magasságos Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Azokhoz szólok, akik robotpilótára kapcsoltátok az életeteket, mert azt gondoljátok, hogy nem kell tennetek semmit azért, hogy a kijelölt útvonalon maradjatok. De Én igazán mondom nektek, hogy nektek is meg kell tennetek a magatok részét ahhoz, hogy szellemi kapcsolatban maradjatok. Továbbra is keresnetek kell az arcomat, figyelnetek kell a hangomat, és engedelmeskednetek kell az Én igémnek. A lelketek ellensége minden tőle telhetőt megtesz, hogy egy olyan ösvényre tereljen titeket, ahonnan nehéz visszatérni. Gerjesszétek fel a parazsat, amitől újra fellángol a vágy, hogy édes kettesben legyetek közösségben Velem, mondja az Úr.
1 Péter 5:8 Legyetek józanok, legyetek éberek; mert az ellenségetek, az ördög ordító oroszlánként járkál, és azt keresi, hogy kit tud felfalni.