2015. május 5., kedd

Marsha Burns, 2015. május 5.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. május 5.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS: 

Szellemben hallottam, hogy kihirdették az Új Kezdetet.  Fenséges élmény volt.  Láttam egy különválást és egy nagy távolságot a vallás és a Szellemben való élet között, és ebből egy hatalmas kiterjedésű sík terület lett. A földi dolgok elhomályosultak és jelentéktelenné váltak.  Olyanoknak láttam a földi királyságokat, mint apró játékszereket, Isten Királyságához képest.  A nemzetek hadseregei mintha semmik lettek volna az Ő hatalmas erejének a jelenlétében. Nekem pedig vigasztalást jelentett az a tudat, hogy Ő az én Atyám.  Mindenható Isten!

Jelenések 19:6 És hallottam valami nagy sokaság hangját, mely mintha nagy vizek zúgása és erős mennydörgés hangja volna: "Halleluja, mert uralkodik az Úr, a mi Istenünk, a Mindenható!"