2015. május 11., hétfő

Az öt éve tartó önkéntes szolgálat megmaradásának a biztosítása

Kedves Testvéreim!

Öt éve végzem ezt a szolgálatot, önkéntesen, mert amikor elkezdtem olvasni néhány külföldi szolgálat írásait, és nagyon megtapasztaltam, hogy mennyire megerősítenek, megszántam a magyarul beszélő, angolul nem értő testvéreimet, akik százával sőt ezrével vannak, hogy nem olvashatják ezeket a prófétikus üzeneteket (Bill és Marsha Burns, Rick Joyner, Lana Vawser, hogy csak a rendszereseket soroljam) illetve nem értik és így nem tudják élvezni a hasznát annak, amit a Szent Szellem tud adni ezek által a hívőknek. Elhatároztam, hogy naponta időt fordítok arra, hogy lefordítsam és minél több érdeklődőhöz eljuttassam. Kezdetben néhány érdeklődő volt, és emlékszem, hogy amikor a hetvenet is elérte a számuk, nagyon felbuzdultam ezen, és még inkább elhatároztam, hogy ezt egy állandó szolgálatként fogom folytatni, napi szinten. Közben, ahogy én is rendszeresen tapasztaltam bizonyságokat ezek által, másoktól is kezdtem ilyen visszajelzéseket kapni, olyanoktól is, akiket nem ismertem.

Arra kérlek benneteket, hogy imádkozzatok, és ha az Úr indít, támogassátok a szolgálatomat, amelyet önkéntesként végzek, hogy továbbra is biztosan lehetőségem legyen ezzel foglalkozni. Akik eddig is támogattak, akár egy-egy alkalommal, akár rendszeresen, azoknak nagyon köszönöm, és tudom, hogy az én Istenem be fogja tölteni minden szükségeteket a Krisztus Jézusban, dicsőségesen!


Jelenleg több mint 380 feliratkozó emailcímére érkezik naponta minden blogbejegyzés, ezen kívül a blogomon a megtekintések, kattintások száma naponta 500 körül van átlagosan. A facebookon a "Prófétai Napló" oldalon, ahol Bill és Marsha napi próféciái kivételével általában minden más prófétikus bejegyzést közzéteszek innen a blogról (és néha máshonnan is), jelenleg 440 fölött tart az oldal kedvelőinek a száma, és folyamatosan növekszik. Az oldal-statisztikák azt mutatják, hogy a megosztások által hetente több mint kétezer emberhez érnek el a facebook bejegyzések. Emellett néhány emailes levelezőlistán is sokan továbbküldik a próféciákat az ismerőseiknek. Nem tudhatom pontosan, hogy így összesen hányan olvassák az üzeneteket, de úgy gondolom, hogy nem tévedek, ha azt mondom, hogy legalább ezer ember látja ezeket rendszeresen - sőt, biztos vagyok benne, hogy ennél is jóval több. Magyarországon kívül a szomszédos országokból, de az Egyesült Államokból és más, egészen meglepő országokból is vannak rendszeresen megtekintések a "Gyuri naplója" statisztikai mutatói szerint. Ez egyértelműen azt mutatja, hogy a magyarul beszélő kereszténységben egy nagy és folyamatos éhség és szükség van a Szent Szellem ilyen jellegű építő, bátorító és vigasztaló munkájára is. Rendszeresen kapok visszajelzéseket, emailben, a blogos felületen, vagy bármilyen módon, személyesen is, hogy sok embernek nagyon sokat jelentenek ezek a szolgálatok. Nagyon hálás vagyok Istennek mindezért, ebben Ő a lényeg, a forrás, én csak egy eszköz vagyok ebben. Ennek a szolgálatomnak a része megkeresni, kiválogatni néhány olyan "kútfőt" Isten királyságában, amelyeket igazán hasznosnak látok a Szent Szellem bizonyságtételei alapján, a fordítási munkát elvégezni napi szinten, és az internetes közzététellel törődni.

Tudnotok kell, hogy már többször is volt olyan, hogy egy-egy adomány Istentől való aktuális beavatkozásként érkezett, és segített abban, hogy meg tudjak maradni ebben a munkában. Kérlek, ha lehetőséged van, segíts te is abban, hogy ne kerüljön veszélybe ez a több éve tartó folyamat, akár egy nagyobb összeggel, ha Istentől ilyen lehetőséged van, akár rendszeres adományküldéssel. Mindegyikért hálás vagyok Istennek, mert hozzá fognak járulni ahhoz, hogy meg tudjak maradni ebben a munkában. Sok hívő várja ezeket a fordításokat, amelyek természetesen nem pótolják az Úrral való személyes kapcsolatot, de Isten munkájának a részei a hívők életében - akár azok is, akiknek egészséges gyülekezeti hátterük van, és megerősítésül szolgálnak nekik a próféciák, de különösen azok, akiknek nincs lehetőségük erős szellemi közösség részeként élni a hívő életüket, és nekik valósággal mint egy falat kenyér, úgy kellenek a Szent Szellemnek ezek az üzenetei.


Köszönöm!

Isten áldjon meg benneteket Jézus Krisztusban, a mi Urunkban!

Országh György (Gyuri)