2015. május 11., hétfő

Bill Burns és Marsha Burns, 2015. május 11.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. május 11.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Hallottátok, hogy megmondtam: Én vagyok az Igazság. Ez így is van. Az az élet, amit ettől a pillanattól kezdve éltek, az Én igém igazságába lesz bekötve, ha önszántatokból elfogadjátok, és a magatokévá teszitek. És ez a döntés, szeretteim, továbbvisz benneteket a Szellembe, ahol meglátjátok és megértitek azt a kijelentést, amit még világosabban vágyok megmutatni nektek, mint amennyire most látjátok. Eljövök hozzátok, hogy ne csak Engem ismerjetek, hanem a hangomat is megismerjétek, megkapjátok a jelzéseimet és az útmutatásaimat és a kijelentéseimet, azokat is, amelyek az előttetek álló napokra vonatkoznak. Mert Én mindent tudok, és az Én hatalmamban tartalak benneteket, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Be is kell fejezned, amit elkezdtél, mielőtt továbbmehetnél. Szabadnak kell lenned attól, ami visszatart, mielőtt további kijelentést kapsz a királyságomról, és mielőtt meg tudod ragadni a nagyszerűbb életet a Szellemben. Ez a föld csak egy színpad, amin a kellékek segítenek neked, hogy bemutasd az Én céljaimat. Az életednek egyaránt tükröznie kell az ideig való földi létet és az örökkévaló szellemi életet is, mondja az Úr. 2 Korinthus 4:18 mivel nem a láthatókra nézünk, hanem a láthatatlanokra, mert a láthatók ideig valók, a láthatatlanok pedig örökkévalók.