2015. május 25., hétfő

Bill Burns és Marsha Burns prófécia, 2015. május 25.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. május 25.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Ismerlek. Ismerem a küzdelmeidet, amiken átmentél. Ismerem a nehézségeket, amiken át kellett menned. Ismerem az ellenség ellened végzett munkáját. Tudom, mi történt. Tudom, hogy egy jel vagy, aki ellen beszéltek. Tudom, hogy vannak emberek, akik felkeltek, hogy konfliktusba kerüljenek veled. Azt mondom neked éppen most, hogy ismerem a szívedet, és tudom, hogy a szíved az Enyém. Értsd meg, hogy Én nem foglak cserbenhagyni téged. Soha nem hagylak el. Mert Én most egy friss legelőre vezetlek. Egy új területre vezetlek. Az Én Dicsőségem helyére vezetlek, igen, ezekben a napokban. És ez ebben a pillanatban kezdődik, és ebben az időpontban, hogy amint felfogod, hogy Én egy vagyok veled, akkor megtudod, hogy minden rendben lesz. Csak járj. Járj Velem. Higgy Bennem. Bízz Bennem, hogy elviszlek az új nap frissességébe pontosan ebben az időszakban, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Az átmenet, amelyben benne vagy ebben az időben, nem egy egyszerű átmenet az életed időszakai között, hanem az egyik korszakból való átmenet a másikba.  Sokkal nagyobb jelentőségű, mint ahogy eddig felfogtad.  Ami a következő időtartamban jön, sokféle módon fogja valóra váltani azt, amiért az elmúlt évtizedben dolgoztál. Azoknak a változtatásoknak, amiket a közeljövőben teszel, jelentőségteljes és hosszútávú következményei lesznek, mondja az Úr. Haladj előre azzal bizalommal, hogy Én vezetlek téged.  Kövess Engem.  Márk 8:34 Ekkor magához hívta a sokaságot tanítványaival együtt, és ezt mondta nekik: "Ha valaki Énutánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel a keresztjét, és kövessen Engem."