2015. május 22., péntek

A gyógyulás és az adósságokból való kitörés stratégiája

Doug Addison ebben az írásában komoly, gyakorlatias segítséget nyújt, saját tapasztalatai alapján, erőteljes szellemi látással. Legyen mindannyiunknak épülésére!
Köszönet a fordításért Bócsó Gyulának!
Országh György
* * * * * * * * * *

Doug Addison:
A gyógyulás és az adósságokból történő kitörés stratégiája

Olyan dolgokkal harcolsz, mint az adósság, betegség, vagy csüggedés? Ha most nem látsz eredményeket életed egyes területein, akkor igazán fontos, hogy menj tovább, míg meg nem látod ezeket.

Ez általában az az időszak, amikor beteg vagy, vagy le vagy törve, ami még sokkal nehezebbé teszi az ezeken való áttörést. Én tudom, mert az elmúlt két évben többször küzdöttem olyan betegségekkel, mint a Lyme kór, vagy a fokozott kémiai érzékenység. Nagy betegségek közepette majdnem meghaltam 2013-ban, de erőt találtam Istenben, és határozottan kiálltam a gyógyulásom és az áttörés mellett.

Ahogy ezt írom, még mindig e szörnyű támadás utóhatásaitól szenvedek az életemben. Meg akarom osztani veletek, és megértetni mit szánt nekem a gonosz, és hogy jóra fordul. Remélem, és imádkozom érte, hogy hasznotokra legyen vagy nektek, vagy ismerősötöknek.

Az elveszett dolgok helyreállásának ideje
Ez most annak az ideje annak, amikor helyreállíthatod azokat a dolgokat, amik elvesztek, vagy amiket elloptak az elmúlt hét évben, vagy még régebben. Nyomulj, és harcolj érte!

Ajánlom elolvasni az 1. Sámuel 30-at, ahol Dávid mindent elvesztett, és a követői és készek voltak megölni őt. A szorongattatások közepette megkérdezte Istent, és kapott Tőle egy stratégiát -7-es vers. Képes volt helyreállítani veszteségeit, és a 31-es versre az élete gyökeresen megváltozott. Az ellenség elől való menekülésből, királlyá lett és uralkodott Izraelen. De ez nem ment harc nélkül!

Harc az áttörésért
Meggyógyultam a Huntington-kórból és a Lyme kórból, valamint sok ellenem támadó dologból. Őszinte leszek, nem éreztem úgy, hogy képes leszek folytatni még akár egy napig is. De ahogy Dávid is tette, kértem Istent, és kaptam egy stratégiát. Attól fogva radikális lépéseket tettem, és végül is jóra fordultak a dolgok.

Isten adott nekem stratégiát az anyagi áttöréshez is, hogy kihozzon a nagy adósságokból. Ez nemcsak fizikai gyógyulás, hanem anyagi, kapcsolati és érzelmi helyreállás is. Ez annak az ideje, hogy minden helyreálljon. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én betege vagyok annak, hogy állandóan beteg és fáradt vagyok. Bele vagyok betegedve az anyagi veszteségekbe, a hitelekbe, és a kudarcokba.

A következő lépéseket tettem az áttörésért
Itt van néhány lépés, amelyeket megtettem az áttörésért. Te mennyire vagy kétségbeesetten elszánt? Ha egy hatalmas csodára van szükséged, akkor keress embereket, akik segítenek neked. Használd ezeket a stratégiákat, éppúgy, mint amit Isten mutat neked a helyzeteddel kapcsolatban!
- Kezdj el naponta imádkozni magadért és a helyzetedért!
- Végy Úrvacsorát naponta, és tényleg csöndesedj el, miközben időt töltesz Istennel!
- Kend meg magadat naponta olajjal!
- Keress egy csapatot, vagy egy pár embert, aki veled imádkozik naponta! Ez feltétlenül szükséges, mert erő és hatalom van az egyetértésben. Én ezt egy sms/telefonos csoporttal csináltam.
- Kérd Istent, hogy mutassa meg, mit nem akar a sátán, hogy megvalósuljon a helyzeteddel kapcsolatban, és jegyzetelj!
- Reagálj arra, amit hallasz, lépj kapcsolatba más szolgálatokkal a gyógyulásod érdekében!
- Menj be a gyógyító szobába, kérj imát MINDEN alkalommal, amikor felajánlják, vagy amikor gyülekezetben vagy! Ne menj el ima nélkül! Sok gyógyító szoba (szolgálat) van, ami skype-on keresztül szolgál. Keress rá az interneten, hogy hol kaphatsz segítséget!
- Törd meg a generációs kötöttségeket a betegség és a szegénység terén! Tedd meg újra, ha szükséges!
- Törj meg bármilyen démoni küldetést! Egyszer végeztem egy tesztet. Elmentem 35 mérföldre (56 km) és megnéztem változik-e valami. A démonoknak gyakran egy 56-80 km-es sugarú körön belül van hatalmuk. Ha másként érzed magad, akkor meg kell törnöd a vidékeden valamilyen ellened jövő támadást.
- Ha nem hallod Isten hangját az anyagi áttöréssel kapcsolatban, tedd ugyanazt. Menj el legalább 56 km távolságra és imádkozz! Tisztán hallod? Ha igen, akkor meg kell törni az ellened irányuló démoni megbízásokat a környezetedben.
- Törd meg a boszorkányságot, vagy átkokat! Sok nagyobb elhívással rendelkező embert megítélnek vagy megátkoznak, olyanok, akik nem értik meg, vagy féltékenyek rá. Törd meg a féltékenység szellemének hatalmát, vagy az átkot! Tedd azt, amit Jézus mondott és tett ezekben a helyzetekben. Áldd meg azokat, akik átkoznak téged, és imádkozz értük!
- Kérd Istent, mutassa meg, mi az amit fizikailag megtehetsz. Amikor nagyon beteg voltam, elővettem a gyógyszereimet, megkentem olajjal, és megtörtem minden mellékhatásukat. Megváltoztattam a diétámat, és a kiegészítőket aszerint, ahogy Isten mondta.
- Menj el gyógyító alkalmakra, amikor csak tudsz! A gyógyító alkalmakon imádkozhatsz az anyagiakért is.
- Vedd figyelembe a testedet! Hagyd abba azokat a dolgokat, amelyek kárt okoznak neked!
- Légy bölcs, és vedd el a helyreállás stratégiáját!
- Használd a természetes gyógymódokat, ha lehetséges! Esetemben az illóolajoknak nagy részük volt a gyógyulásomban.
- Készíts a teljességedet kinyilatkoztató imát! Jób 22:28 Ha valamit elhatározol, meglesz, világosság ragyogja be utadat.
- Végy néhány verset a Bibliából, végy prófétai kijelentéseket, amelyekben rólad szólt Isten, meditálj ezeken, és imádkozz velük egyetértésben!
- Gyorsan hagyj el minden negatív gondolatot, és minden negatív beszédet! Fejezd be, hogy a rádióból, TV-ből, vagy az internetről áradó negatív beszédekre figyelsz!
- Térj meg a mások bármilyen megítéléséből!
- Figyeld a napi prófétai kijelentéseimet, és imádkozz azok szerint magadért!
- Addig ismételgesd ezeket, amíg eredményeket nem látsz az életedben!

Példák a kinyilatkoztatásokra:
Itt van néhány kinyilatkoztatás, melyet a csapatom és én írtam a gyógyulásomért:
- Kijelentem és elrendelem a teljes gyógyulást ezen támadás minden hatásával kapcsolatban a testemben, a lelkemben és a szellememben! 
3Ján 1:2 Szeretett testvérem, kívánom, hogy mindenben olyan jó dolgod legyen, és olyan egészséges légy, amilyen jó dolga van a lelkednek.
- Békességet szólok ki minden sérülés, megrázkódtatás és szorongás felett, ami a múlt sebeiből és visszaélésekből származhat, és elrendelem a teljes, tökéletes gyógyulást!
Jn 14:27 Békességet hagyok nektek: az én békességemet adom nektek; de nem úgy adom nektek, ahogyan a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, ne is csüggedjen.
- Kijelentem, hogy megvilágosodik az elmém, megtisztulnak érzelmeim, amint belépek Isten nyugodalmába!
2Tim 1:7 Mert nem a félelemnek szellemét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság szellemét.
- Behívok minden mennyei gondoskodást az életembe, ami ahhoz szükséges, hogy egészséges, szellemileg gazdag életet éljek!
Fil 4:19 Az én Istenem pedig be fogja tölteni minden szükségeteket az ő gazdagsága szerint dicsőséggel a Krisztus Jézusban.
- Kérlek Istenem jelentsd ki a Te szeretetedet és szándékodat, fedd fel számomra a Te tökéletes akaratodat és a teljes gyógyulásomat! Hálát adok ezért a folyamatért, és ennek beteljesítéséért.
Ef 1:17 …kérem, hogy a mi Urunk Jézus Krisztus Istene, a dicsőség Atyja adja meg nektek a bölcsesség és a kinyilatkoztatás Szellemét, hogy megismerjétek őt;
Zsolt 138:8 Az ÚR javamra dönti el ügyemet. URam, örökké tart szereteted, ne hagyd el kezed alkotásait!
- Egyetlen ellenem készült fegyver sem lesz jószerencsés! Hisszük, és bízunk benne, hogy Te Istenünk képes vagy a fölött megcselekedni mindazt, amit kérünk, gondolunk, vagy elképzelünk.
Ézs 54:17 Célt téveszt minden fegyver, amit ellened kovácsoltak, meghazudtolsz minden nyelvet, mely törvénykezni mer veled. Ez az öröksége az Úr szolgáinak, így szolgáltatok nekik igazságot - így szól az Úr.
Ef 3:20-21 Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint,azé a dicsőség az egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké. Ámen.

Egyetértek, támogatom az áttöréseteket!! Oszd meg bárkivel, akinek szüksége van rá!

Áldjon az Úr!

Doug Addison

*********************
Fordította: Bócsó Gyula