2016. december 26., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. december 26.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. december 26.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Gyertek Hozzám és vegyétek át az áldásokat, amiket ebben az időszakban öntök ki! Ezek a napok valóban a túláradó áldások napjai. Az az Én nagy vágyam, hogy kijelentsem nektek azokat a dolgokat, amelyek az Én Királyságomban történnek, és azokat a dolgokat, amelyek a ti körülményeitekben történnek. Kijelentéseket akarok adni, hogy kezelni tudjátok ezeket a dolgokat és meg tudjátok szerezni a győzelmet, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Vonulj vissza a világ sürgés-forgásából, hogy bejöjj a jelenlétembe és stabilan elhelyezkedj a békesség helyén. Gyere és legyél közösségben Velem. Engedj el minden aggodalmat és káoszt, és engedd, hogy Én gyógyulást és helyreállítást vigyek a lelkedbe, mondja az Úr. Én a te Istened vagyok, és te Hozzám tartozol. Ézsaiás 41:10 Ne félj, mert veled vagyok! Ne aggódj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, sőt, megsegítelek! Igazságos jobbommal felkarollak, és megtartalak.