2016. december 19., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. december 19.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. december 19.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Hallom, ahogy ezt mondja az Úr: "Én szeretet vagyok. A szeretet a személyem valódi lényege. A szeretet az Én természetem. A szeretetemet kiosztom mindenkinek, hogy minden egyes ember, aki fogadja, áldott lehessen és bővölködhessen az Én királyságomban. Fogadjátok és maradjatok meg a szeretetben, amit Én adok nektek. A most következő évben nagyok lesznek azok az áldások, amelyek eljönnek hozzátok."

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Az a kísértés fog érni, hogy feladd és elhagyd azt, amire elhívtalak téged, amit tenned kell és aminek lenned kell. Ez azért lesz, mert az ellenség önelégültséget árasztott ki e földön, ami miatt úgy fogod érezni, hogy nem vagy hatékony és nem vagy aktuális. Maradj, ahol vagy és várj! Ez is el fog múlni, azután pedig az élet és a várokozás új szintjére foglak vinni téged, mondja az Úr. Maradj az útvonalon! Zsoltárok 61:2 E föld széléről kiáltok hozzád; mert szívem elepedt: Vezess engem innen a Kősziklára, mely magasabb mint én.