2016. december 10., szombat

AZ "UTOLSÓ PERCES" FELMENTŐ GYŐZELEM ... 2016 MÉG NEM ÉRT VÉGET!!!

HALLOTTAM, AHOGY EZT ÜVÖLTI: "NÉZZÉTEK, ITT AZ "UTOLSÓ PERCES" FELMENTŐ GYŐZELEM" ... 2016 MÉG NEM ÉRT VÉGET!!!

Lana Vawser


Ma volt egy látomásom, amelyben a Júdabeli Oroszlánt láttam ÜVÖLTENI, és ahogy üvöltött, a szájából az ÜVÖLTÉS ezekkel a szavakkal megtöltve jött ki: "ITT A FELMENTŐ GYŐZELEM!!!!"

Az ÜVÖLTÉSE ANNYIRA HANGOS és ANNYIRA ERŐTELJES volt, hogy hegyek tudtak volna összeomlani egy pillanat alatt. SEMMI sem tud ellene állni és SEMMI sem tudja megállítani Őt.

Ahogy folytatódott az ÜVÖLTÉSE, ezeket a szavakat hallottam:

"Sokan közületek, Én népem, úgy érzitek, hogy 2016-ot VERESÉGGEL fogjátok magatok mögött hagyni, de Én azt ÜVÖLTÖM fölöttetek, hogy "NÉZZÉTEK, ITT AZ UTOLSÓ PERCES FELMENTŐ GYŐZELEM!!!" HÚZZÁTOK KI MAGATOKAT, Én népem, EMELJÉTEK FEL A SZEMEITEKET, NE ADJÁTOK FEL A REMÉNYT, mert ahogy BENNEM ÁLLTOK, meg fogjátok látni az Én FELMENTŐ GYŐZELMEMET megnyilvánulni az életetekben. NEM fogjátok VERESÉGGEL magatok mögött hagyni 2016-ot. 2016 még NEM ÉRT VÉGET!!!! Ne KÉTELKEDJETEK a "TIZENEGYEDIK ÓRAI" váltásban, ami GYŐZELMET és FELMENTÉST HOZ. Mert 2016 "TIZENEGYEDIK ÓRÁJÁBAN" Én HIRTELEN LEVÁGOM 2016 LÁNCAIT, és ti MEGÚJULT REMÉNYSÉGGEL fogtok átkelni 2017-be, SZÉP REMÉNYEKKEL és FELFRISSÜLVE abban, ahogyan az Én MEGNYILVÁNULÓ FELMENTŐ GYŐZELMEM különféle módokon megmutatkozik az életetekben, hogy elhozza a ti "VÉGRE PILLANATAITOKAT" 2017-ben."

"Tegyétek le "2016 meg nem értését" és IMÁDJATOK ENGEM!!!! Tegyétek le 2016 csalódásait, sérelmeit és fájdalmait az Én lábaimhoz, és figyeljétek az Én "TIZENEGYEDIK ÓRAI FELMENTŐ GYŐZELMEMET!!!!"

"A 2 Mózes 14:14 megnyilvánulását fogjátok meglátni 2016 TIZENEGYEDIK ÓRÁJÁBAN, ami FELKELTI A REMÉNYSÉGETEKET BENNEM, 2017-re!!! SOKAN fogjátok MEGLÁTNI 2016 TIZENEGYEDIK ÓRÁBAN, hogy hogyan harcoltam mindvégig értetek és hirdettem ki rendeletként a GYŐZELMETEKET egész 2016-ban, amikor ti azt gondoltátok, hogy elfelejtettelek benneteket, vagy hogy csak úgy elmentem mellettetek. Meglepetések fognak MEGNYILVÁNULNI, ahogy BETÖREKEDTEK és MEGNYUGODTOK Bennem, 2016 TIZENEGYEDIK ÓRÁJÁBAN!!"

"Semmit sem kell tennetek, csak maradjatok nyugton! Az Örökkévaló maga fog harcolni értetek!" (2 Mózes 14:14)

***************************************