2016. december 12., hétfő

Prófétai Áhítat, 2016. december 12.

Prófétai Áhítat
Faith Tabernacle of Kremmling, ft111.com
2016. december 12.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Figyeljetek, Én népem! Figyeljetek! A tetőkről kiáltok; a nagy öröm időszaka van most! Én pedig nagy örömöt árasztok rátok, ami a győzelem és a hatalom erősségét kelti bennetek. Én tudom, hogy mi jön, és tudom mindennek a kimenetelét. Fogadjátok, amit most cselekszem! Hadd helyezzem el a szívetekben az Én örömömet, és a kétségbeesettség el fog tűnni. Jöjjetek be abba a jogos pozíciótokba, hogy lehetővé tegyétek nekem azt, hogy bevezesselek titeket minden örömbe, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Vonulj félre ezekben a sűrű napokban, hogy megpihenj és hálás legyél. A hála egy megerősítő szellemi erő, amely létfontosságú a jóllétedhez. Ne feledkezz meg róla, hogy ki vagy Bennem, és arról sem, hogy mi a célod és mi a rendeltetésed. Fordíts időt arra, hogy összeszedd magad és megtelepedj a békességben és csendességben, ahogy újra felveszed a kapcsolatot Velem, mondja az Úr. Jób 22:21 Bízd csak azért magadat Őreá és légy békességben: ezekből jó származik reád.