2013. június 27., csütörtök

Természetfeletti Idők Jelei

Természetfeletti Idők Jelei

Elaine Tavolacci
A Word In Season / Időszerű Üzenet

Egyik éjjel volt egy álmom, arról, hogy a konyhaablakon néztem ki, és egy vihar közeledtét láttam, sűrű felhőkkel, amelyek szokatlanul alacsonyan szálltak. Az álom során felismertem, hogy az Úr valami kiemelkedő jelentőségű dolgot mutat nekem. Amikor felébredtem, megértettem az álmot, de arra is gondoltam, hogy a világosság mindig felülkerekedik bármilyen sötétségen, ami jelentkezni akar az életünkben. Olyan időszakban élünk, amikor rendkívüli mértékű aktivitás van a szellemi világban. Az egek szülés előtt állnak, és a sötétség királysága és a világosság királysága összecsap egymással. Keresztényként lehetőségünk van arra, hogy ingyen átvegyünk mindent, amit Jézus számunkra készített.

Az Úr azt mondja, hogy időszakok fordulójának az ideje van most, de ez egy nagy felgyorsulás ideje is egyben. Ahogy a sötétség királysága úgy tűnik, hogy területet nyer, az Én Dicsőségem fénye ismét felülkerekedik a sötétségen. Van egy maradék, akik most jönnek elő a sötétségből az Én dicsőséges világosságomra. Sokan vannak, akik el vannak rejtve, akik követik a vezetésemet, és rá vannak hangolódva a hangomra. Ők értik ezeknek az időknek a szellemi jelentőségét, és őket nem hajtja ide-oda a tanítás akármilyen szele. Ők azok, akik az igém világosságában járnak, és hatékony eredményességgel beviszem őket arra a helyre, amit számukra készítettem. Ők meghallják és felismerik a hangomat, ami így szól mögöttük: Ez az út, ezen járjatok. Az ajándékaim rendkívüli megnyilvánulásait fogjátok látni az elkövetkező napokban. Sokakhoz szólni fogok nappal, és az éjszaka során is. Sokan fognak álmokat és látomásokat kapni, amint új módon jelentem ki a terveimet és a céljaimat. Jelek és csodák fognak az igémhez kapcsolódni, hogy megerősítsék azt.

Arra lettetek teremtve, hogy uralkodjatok ezen a földön, és kiárasszátok a dicsőségemet, amint ez a mennyben is van. Tegyetek Engem a mindennapi életetek részévé. Ahogy figyelitek a vezetésemet a napi ügyeitekben, beszélni fogok hozzátok a munkahelyeteken, és megmutatok nektek bizonyos dolgokat a munka és piac világában. Meghalljátok a hangomat az otthonaitokban és a családotokban. A Szavam fénye át fog törni, és eléri azokat, akik sötétségben vannak. Figyeljétek a vezetésemet, és azokat az egyedi módszereket, ahogyan szólni fogok hozzátok az előttetek álló napokban. Ahogy levágtok magatokról mindent, ami visszatart, a kenetem megnövekszik az életetekben. A lehetőségek új ajtói nyílnak meg, és új stratégiákat kaptok a bővölködő élethez. Ahelyett, hogy a sötét felhőkre fókuszáljátok a figyelmeteket, maradjatok bensőséges közösségben Velem, és nézzetek mindazokra a dolgokra, amiket Én bocsátok ki ebben az időszakban. Ahogy a rejtekhelyen lakoztok, meg fogjátok tanulni az Én útjaimat. Emeljétek magasabbra a várakozásotok szintjét, és figyeljétek azt a nagy aratást, ami előjön, amint a Dicsőségem megmutatkozik az előttetek álló napokban, mondja az Úr.

Jób 12:22
Feltárja a sötétségből a mélységes titkokat, és a halálnak árnyékát is világosságra hozza.

Dániel 2:22
Ő jelenti meg a mély és elrejtett dolgokat, tudja mi van a sötétségben; és világosság lakozik vele!

1 Korinthus 2:9-10
Hanem, amint meg van írva: Amiket szem nem látott, fül nem hallott, és embernek szíve meg se gondolt, amiket Isten készített az Őt szeretőknek. Nekünk azonban az Isten kijelentette az Ő Szelleme által: mert a Szellem mindeneket vizsgál, még az Istennek mélységeit is.

1 János 1:7
Ha pedig a világosságban járunk, amint Ő maga a világosságban van: közösségünk van egymással, és Jézus Krisztusnak, az Ő Fiának vére megtisztít minket minden bűntől.