2013. június 8., szombat

Jó koncertet vártam - Többet kaptam

Ma délután volt az evangélizáció-koncert Diósgyőrben, ahol Pintér Béla szolgált. Tudtam, hogy jó élmény lesz, hogy a gyerekeim is szeretik a dalait, meg a feleségem is, mindannyian, az egész család. Egyértelmű volt a döntés: megyünk!

A diósgyőri lelkész köszöntője után Béci jött a színpadra, de el is döntötte, hogy nem a színpadon, hanem előtte fog énekelni, úgy érezte ez közvetlenebb lesz. Valóban az volt, jól tette. A gyerekdalok mellett a gyermeki szív is előtérbe került, ahogy ez a jól ismert gyermekdalszerző szolgálatáról közismert, és ez csak még többet adott hozzá a közvetlen légkörhöz, amit az elején felmerült kisebb technikai nehézségek sem tudtak felülírni. Hamar "otthon" éreztem magam, ami abban is megmutatkozott, hogy amikor a hangszóróból nem az jött, aminek kellett volna, a sajátomnak éreztem, hogy azonnal elsuttogjak egy imát azért, hogy megoldódjon a helyzet. (Biztos, hogy nem csak én tettem így...) Ezután jöttek oda a segítők és tették meg, amit lehetett, és így már zökkenőmentesen folytatódott technikailag is a koncert.

Aztán a dalok közben és alatt az Úr egyre közelebb férkőzött a szívemhez, és olyan mélységben kezdett "bizalmasan" kezelni engem - szó szerint "kezelni", gyógyítani - hogy a gondolataim szinte önálló életre keltek, de nem is az én gondolataim voltak már, hanem az Úr beszélt hozzám újra meg újra. A szívem sebhedt helyeire tapintott rá egész konkrétan, amikkel nem nagyon szerettem volna foglalkozni már egy ideje, de az Úr igen. És csak gyógyított és gyógyított. Ez nem mindig volt összefüggésben a dalok szövegével - de azzal a Szellemmel igen, aki a koncert dalainak az ihletője. Ott, a szeretet egyre érezhetőbb jelenlétében mély fordulatok, meglepetésszerű kijelentések és erős vigasztaló gyógyír járt át. A könnyeimet már hasztalan próbáltam visszatartani, úgyhogy megadtam magam, hadd tegyen velem az Úr, amit akar.

Úgy jöttem haza, hogy nem is tudok már ugyanabban az állapotban maradni, mint ahogy voltam a koncert előtt. Ha nem akarom, akkor is érzem és tudom, hogy valami, több minden, valahogy teljesen másképp lesz ezután. Ez egyszerűen azért lett így, mert az Úr elküldte a szolgáját, hogy rajta keresztül elvégezzen néhány helyreállító beavatkozást a szívemben, a hitemben, az életemben.

Nekem ilyen volt ma a Pintér Béla koncert, többet kaptam, mint amiért elmentem.

Köszönöm Béci, hogy eljöttél Miskolcra! Köszönet a diósgyőri református gyülekezetnek a szervezésért!

... és köszönet neked Jézus - mindenért!