2013. június 24., hétfő

Prófécia 2013. június 24.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. június 24.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Egy új fennhatósági területre lépsz be most. Én mondom neked, hogy a mai napon azok a munkák, amiket Én kezdtem el benned, a dicsőségem és a hatalmam teljesebb dimenziójában fognak megnyilvánulni. Ebben a teljességben nagyobb győzelem, gyógyulás és öröm jön el, mint amilyet eddig megtapasztaltál. Én benne leszek minden körülményedben, úgyhogy ne élj aggodalmaskodva, hanem kelj fel a bátorság szellemében, és hívd segítségül az Úr nevét, és Én megerősítem benned a királyságomat. Akik engedelmességben járnak Előttem, bizonyosan meglátják a megsokszorozódott áldások megnyilvánulását. Hidd el és fogadd a szavamat, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Kedvesem, az a vágyam, hogy kezdj el gyarapodni a királyságomban. Véget értek azok a napok, amikor csak éppen hogy megélsz, neked viszont törekedned kell, hogy bejuss a Velem való bensőséges kapcsolat helyére, hogy szellemileg bővölködj. Először szellemileg kell bővölködnöd, mielőtt igazán gyarapodni tudsz az életed összes többi területén, mondja az Úr. Ezékiel 16:7a Sok ezrekre szaporítottalak, mint a mezei füvet, és megszaporodál és fölnevekedél és jutál nagy szépségre