2013. június 3., hétfő

Prófécia 2013. június 3.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. június 3.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Egy biztató üzenetet szólok nektek, gyermekeim. Nem tudjátok-e, hogy Én látom a megpróbáltatásaitokat? Nem tudjátok-e, hogy Én látom a küzdelmeiteket? Láttalak titeket végig ezekben a megpróbáltatásokban és nyomorúságokban, és most megnövelem az erősségeteket és hatalmatokat ezekben a napokban. Egy kenetet adok nektek, az áttörés kenetét. Eljövök, és megszabadítlak titeket, és győzelemre vezetlek. Én mindig elvezetlek titeket a diadal helyére. Emeljétek fel a lecsüggesztett kezeket, és erősítsétek meg az ellankadt térdeket. Övezzétek fel magatokat a harcra, vegyétek fel a fegyverzeteteket, és induljatok, mert a csata az Enyém, és Én bizonyosan győzelmet hozok, ha tényleg csak hisztek. Keljetek fel és erősítsétek meg magatokat Bennem, és Én akkor ott leszek, hogy értetek harcoljak. Leverem az ellenséget, mint hajdanán. Meg fogjátok szerezni a győzelmet, mondja az Úr. Csak higgyetek!

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN. MARSHA BURNS:
Az ellenség olyan munkát végez most ellenetek, amellyel azt akarja elérni, hogy elveszítsétek a reményt és belesüllyedjetek az önelégültségbe. De Én azt mondom nektek, hogy a ti reményetek Bennem van, és Én mindent meg fogok cselekedni, amit megígértem. Ne essetek kétségbe, hanem álljatok meg erősen a hitetekben a győzelemért. Megadom az erőt, hogy győzzetek minden nyomorúság felett, mondja az Úr. Legyetek erősek és eltökéltek.
Zsoltárok 46:1 Isten a mi oltalmunk és erősségünk! Igen bizonyos segítség a nyomorúságban.