2016. február 15., hétfő

Prófécia, 2016. február 15.

Prófétai Áhítatok
Faith Tabernacle, ft111.com
2016. február 15.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Hallom, ahogy az Úr Szelleme azt mondja, hogy az újrafókuszálás a szellemi életed egyik szükségszerű funkciója ebben az időszakban. Azokra az értékekre kell fókuszálnod, amelyek el fognak vinni téged a szellemi sorsodba, amelyet számodra alakítottam ki. Állj meg egy pillanatra, és értékeld át újra, hogy ki vagy, hol vagy, mit készítettem számodra, és azután menj tovább úgy, hogy már képes vagy tisztábban látni. Az a munka, amelyek most végzek, azért folyik, hogy képessé tegyen arra, hogy meglásd és megértsd azt, amit a te érdekedben cselekszem. Emelkedj fel annak a kinyilatkoztatásába és megismerésébe, hogy Én vagyok a Magasságos Isten és Én a te oldaladon állok, vezetni és vezérelni foglak, hogy eljuttassalak téged mindenbe, amit számodra készítettem konkrétan ebben az időszakban. Ne hagyd ezt figyelmen kívül. Állítsd be újra a fókuszodat és jöjj Velem a sorsod teljességébe.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Sokan közületek támolyognak vagy alszanak. Én pedig noszogatlak benneteket, hogy ébredjetek fel arra a valóságra, amit Én cselekszem a láthatatlan világban. Én sohasem alszom. Én mindig azokat készítem fel, akiknek a szíve arra törekszik, hogy megismerjen Engem. Fordítsd el a tekinteted a dolgok természetes összképéről, és szellemben keress Engem, mondja az Úr. Zsoltárok 121:4 Bizony nem szunnyad, nem alszik Izráel őrizője!