2015. augusztus 11., kedd

"UGORJ!!!! ITT VAGYOK, ÉS OTT VAGYOK!!!!"

"UGORJ!!!! ITT VAGYOK, ÉS OTT VAGYOK!!!!"

2015. augusztus 11. / LANA VAWSER

Múlt éjjel volt egy látomásom/álmom amikor elaludtam, láttam magam egy szikla peremén állni. Ahogy megláttam magam, ezek a szavak árasztották el az elmémet...

"Az Én népemből sokan állnak egy szikla peremén, és Én arra kérem őket, hogy ugorjanak, szabadesésben, hogy tegyenek egy hitbeli lépést."

Ahogy ott álltam és néztem magam, elkezdtem félelmet, bizonytalanságot, aggodalmat, és kételyt érezni, mert ők nem láthatták ami előttük volt, vagy hogy hol fognak landolni. Ahogy kezdtek ezek az érzések egyre inkább a hatalmukba keríteni, hirtelen körbevett a LEGKELLEMESEBB ILLAT, amit valaha éreztem. Ahogy MÉLYEKET lélegeztem ebből az illatból, olyan békességet, olyan örömöt, olyan elégedettséget, olyan magabiztosságot, olyan nyugalmat, és egy 'lelkesítő várakozást' éreztem, hogy vajon mi vár rám az "ugrásban".

És ekkor újra szólt... "ITT VAGYOK ÉS OTT VAGYOK!!!!"

Ő a sziklán is ott van és Ő az "érkezési pont" is. Emlékeztetett engem és az övéit, hogy Ő velünk van a "felszállásban", Ő BENNE van az ugrásban és Ő vár minket a "leszállópályán".

"Maga az ÚR megy előtted, ő lesz veled. Nem hagy el téged,  és nem marad el tőled.  Ne félj hát, és ne rettegj!" 5 Mózes 31:8

Úgy éreztem, mintha azt mondaná, hogy sokakat vezet épp most egy olyan helyre, ahol radikálisnak tűnő hitbeli lépést kell megtenniük. Legyen az a lépés kicsi, vagy nagy, elhívás a bizalomra.

Ahogy az Ő népe ugrik és a szaván fogják Őt, nemcsak az Ő jelenléte és illata lesz ERŐS mindazok számára, akik a szikla peremén állnak, MIKÖZBEN ugranak, hanem OTT IS, AHOL landolnak, Ő ott lesz. 

A te hit-lépésed az Ő jóságáról, szeretetéről és gondviseléséről szóló bizonyság és HATALMAS illat lesz, BÁRMERRE is mész majd. Közeledsz ahhoz, hogy egy olyan mértékben megismerd az Ő jelenlétét és gondviselését, mint eddig még soha.

Ha nem is látod, mibe ugrasz, hogyan is fog sikerülni, ugorj engedelmesen, mert Apa Isten szerető karjaiba ugrasz. Egyik embert láttam a másik után ugrani és megérkezni az Ő karjaiba. Ahogy letette őket, az Ő kezei BŐSÉGESEN TELE voltak pakolva gondviseléssel, stratégiákkal, bölcsességgel, kijelentéssel, valamint az előrehaladáshoz szükséges kulcsokkal új ajtókon keresztül ebben az új "ugrásban".

Isten népe, ne félj! Eddigi életednek ez lehet a legnagyobb "hit-lépése". Ez egy felhívás a radikális bizalomra. Egy felhívás, hogy amikor nem értesz semmit, csak annyit kell tenned, hogy megfogod a Kezét, valamint ez egyike az életed legnagyobb változásainak, ellátásainak, áttöréseinek, jóságáról való kijelentésének, hogy a te JÓ, JÓSÁGOS APUKÁD GONDOT VISEL RÓLAD. Mindez az ugrás TÚLOLDALÁN vár rád. 

Hadd kerüljenek jó mélyen a szívedbe az Ő szavai... "ITT VAGYOK ÉS OTT VAGYOK!!!" Isten elkap téged! Ő megvéd téged! Ne engedj a félelemnek, mert VELE ugrasz, az Ő KARJAIBA, a lehető LEGBIZTONSÁGOSABB helyre!!

UGORJ!!!!!!!!!!!! Ez az ugrás egy új nap, nagyobb előrelépés számodra, de mindenek felett, a Vele való intimitás LEGNAGYOBB szintje, valamint megláthatod az irántad való jóságát és szeretetét, úgy mint eddig soha. Ne aggódj a szükséges dolgok miatt...a Menny tartályai kinyílnak, és csak HULLANI, HULLANI, HULLANI fog a gondviselés esője, ahogy eddig még SOHA nem láthattad. Több lesz az ELÉGNÉL!!!!!!!!! Gondolj a Szavára!!!! Itt az ideje, hogy a lábaid kövessék mindazt, amit a száddal kimondtál arról, hogy bízol Benne.

****************************************