2015. augusztus 6., csütörtök

Prófécia, 2015. augusztus 6.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. augusztus 6.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy tengerpartot, egy kis öbölben, ahol gyönyörű, fehér homok volt. Láttam is és hallottam is, ahogy jön az óceánon a dagály.  Nagy békesség volt ezen a helyen, de tudtam, hogy a partot érő hullámokon túl, a nyílt tengeren egy háború tombol. Majd hallottam, ahogy ezt mondta az Úr: "Amikor a világban háború dúl, mert nemzet nemzet ellen, és egyik nép a másik ellen fordul, ti akkor is békességet találtok a jelenlétemben. Én vagyok a ti biztonságos menedéketek a háború, a viharok és a gonoszság közepette." Példabeszédek 29:25 Az emberektől való rettegés csapdába ejt, de aki az ÚRban bízik, az oltalmat talál.