2015. augusztus 3., hétfő

Prófécia, 2015. augusztus 3.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. augusztus 3.

A TROMBITA, BILL BURNS:

A harcosaimat szólítom. Azokat szólítom, akiknek harcos szívük van - azokat, akik háborúba mennek. Azokat szólítom, akik felemelkednek a hit pozíciójába, és nem csak egy pillanatot ragadnak meg ebben az időszakban, hanem konkrétan az ígéreteket ragadják meg. Szólítalak titeket, hogy vegyétek el a mennyei elhívásnak a jutalmát, annak az elhívásnak, amelybe előhoztalak titeket, hogy bekerüljetek a rendeltetésetekbe. Járjatok az előttetek levő ösvényen, és szerezzétek meg a győzelmet! Mert most van a természetfeletti felhatalmazás időszaka, amelyben elhozom a királyságom dicsőségét, hogy ráhelyezzem a harcosok szívére, és ők elvegyék a győzelmet Sátántól. Vegyétek hát el a győzelmet, és higgyetek, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Gyere be a nyugalomba, ahol minden gondodat Rám veted. A jelenlétem az egyetlen olyan hely, ahol megtörténik a helyreállítás és a felüdülés. Tudom, min mentél keresztül, és tudom, milyen stresszes terhet hordoztál. Engedj el mindent, ami kiszipolyozta az erődet és a vitalitásodat. Gyere, és újulj meg, mondja az Úr. Máté 11:28-30 "Jöjjetek hozzám mind, akik elfáradtatok és teher alatt éltek. Én nyugalmat adok nektek. Az én igámat vegyétek magatokra, és tanuljátok el tőlem, hogy szívből szelíd és alázatos vagyok, és nyugalmat találtok lelketeknek! Mert az én igám boldogító és a terhem könnyű."