2015. augusztus 6., csütörtök

"AZ AZ ISTEN VAGYOK, AKI EMLÉKSZIK!!"

"AZ AZ ISTEN VAGYOK, AKI EMLÉKSZIK!!"

2015. AUGUSZTUS 6. / LANA VAWSER

Azt éreztem ma, mintha Isten újra és újra ezt mondaná "Az az ISTEN vagyok, aki emlékszik. Nem felejtek."

Az Úr emlékszik, mit mondott és mit ígért neked az Igén keresztül. A szívedben, akár régóta jelen lévő vágyakra is emlékszik.

Láttam, ahogy Isten előhúzta az "ÍGÉRETEK KÖNYVÉT", mely aranyból volt és fénylett. Azt éreztem, mintha azt mondaná "Most van itt az ideje, hogy ezek a lapok életre keljenek". Hirtelen a jobb oldali lapra pillantottam, mely TELE volt imákkal, egészen frissekkel és ÉVTIZEDEKRE visszamenőkkel. Ezek voltak azok az imák, melyeket az Ő népe az Ő iránta való szeretetéből mondott ki. Vágyak, melyek a felszínre bugyogtak, a Vele való, túlcsorduló kapcsolatból. Vágyak, melyek abból a gyermeki hitből származtak, hogy megosszák az álmaikat és reményeiket az ő jóságos Apukájukkal, amint az Ölében ülnek. Ahogy csak ültek, Apában gyönyörködve! A legapróbb vágyaktól,  a legnagyobb álmokig, Ő mindent számon tart.

A könyv bal oldali lapján voltak az Ő szívének ígéretei, az Ő Szavának ígéretei. A népére kimondott prófétikus szavak az Ő Apai szívéből.

Hirtelen a két oldal elkezdett életre kelni és "ÖSSZEKAPCSOLÓDNI". Szívbéli vágyak a múltból és a jelenből, összeházasítva az Ő ígéreteivel és szavaival, mindez az erő és dicsőség láncát hozta létre, melyet nem lehet megtörni.

Isten sok vágyat és álmot fog megvalósítani MIKÖZBEN az Ő ígéretei és szavai valóra válnak. Az áttörésed kellős közepén olyan dolgokat fogsz látni ÉLETRE KELNI,  melyeket talán te magad is elfelejtettél, hogy kértél Tőle.

Ő nem felejt!!!! Ő az az Isten, aki emlékszik. Meg fogod látni az Ő irántad való szeretetét és örömét egy teljesen új szinten. Ő nem felejtett el téged!!"

- - - - - - - - - -