2015. augusztus 17., hétfő

Prófécia, 2015. augusztus 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2015. augusztus 17.

A TROMBITA, BILL BURNS

Ugye hallottátok, Én népem, hogy mik azok, amiket most kell megtennetek, hogy megszabadulhassatok a rabságból, és teljes mértékben az élet Szellemének a rendeltetésében és hatalmában éljetek szabadon? A mai napon megszabadítalak mindentől, ami a múltban tartott titeket, és megmutatom azt az utat, ami a jövőbe vezet. Járjatok ezen az úton, ami előttetek van -- a világosság útján. És a világosság útján meg fogtok újulni. Meg fogtok gyógyulni. És ezután képesek lesztek átvenni mindent, amit ígértem, mert elhatároztátok, hogy Velem jártok a világosság ösvényén. Tegyétek meg ma, mondja az Úr.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Megadtam neked a kegyelmet ahhoz, hogy kegyelemmel tudj átmenni azokon a kihívásokon, amelyekkel szembekerülsz. Képessé tettelek arra, hogy megtedd, ami a győzelemhez szükséges. Utasítsd vissza azt, hogy áldozat legyél, és állj ellen annak a kísértésnek, hogy kiszállj, miközben át kell törnöd magad, mondja az Úr. Az Én kegyelmem elegendő! 2 Korinthus 12:9a és azt mondta nekem: Elég neked az én kegyelmem; mert az én erőm gyengeségben jut teljességre.