2015. augusztus 21., péntek

Prófécia, 2015. augusztus 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle ft111.com
2015. augusztus 21.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy embert, aki egy meredek hegyoldalon mászott felfelé, hogy eljusson oda, ahol a házát akarja építeni. Mászás közben szőlővesszők és gazok fogták meg, amik akadályozták a felfelé haladást. És mallottam, ahogy ezt mondta az Úr: "Én népem, Én egy új lakóhelyre viszlek titeket a Szellemben. Magasabban van, mint ahol valaha voltatok. A lelketek ellensége azonban meg fogja próbálni megakadályozni az előmeneteleteket. Ellen kell állnotok azoknak a kísértéseknek, amelyek megfognak, és távil tartanak az úticélotoktól. Én veletek vagyok." Galata 5:1 Krisztus szabadságra szabadított meg minket, álljatok meg tehát szilárdan, és ne engedjétek magatokat újra a szolgaság igájába fogni.