2013. október 9., szerda

Prófécia 2013. október 9.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 9.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Látomásban láttam egy embert, aki egy aknamezőn haladt át az utat keresve. Minden lépését kiszámolta és tudatosan lépte meg, miközben a tájat fürkészte, hogy meglássa a veszély legapróbb vagy leghalványabb jeleit is. Az érzékszervei fokozott érzékenységi szinten voltak, és így semmi sem kerülhette el a figyelmét. Végignéztem, ahogy képes volt végig követni a láthatatlan útvonalat ezen a nehéz terepen. Majd hallotam, ahogy szólt az Úr: Noha látszólag vészjósló körülmények között vezet az utad, Én veled vagyok, hogy minden lépést irányítsak, és átsegítselek a győzelemre. Ne félj.

Példabeszédek 3:6 Minden útjaidban ismerd el Őt; akkor Ő igazgatja a te útjaidat.