2013. október 21., hétfő

Prófécia 2013. október 21.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 21.

A TROMBITA, BILL BURNS: 
Azt mondom nektek, Én népem, hogy igaz az a mondás, hogy Bennem éltek, Bennem mozogtok, és Bennem van a lényetek valósága. Arra bátorítalak titeket, hogy folytassátok Bennem az életeteket, és engedjétek fejlődni bennetek azt az életet, amit Én adtam nektek. Gyertek előre ebben az időszakban értelemmel, mert ebben az időszakban rendkívüli mértékű képességet adok arra, hogy lássátok és halljátok, ami cselekedni készülök. Maga a világ kiált a helyreállításért, és az Isten fiai hozzák elő azt az erőt, ami a teremtést az elrendelt sorsának a teljességére fogja felszabadítani, és dicsőséges szabadulást hoz annak, amit Én teremtettem. Használjátok ki a helyreállítás minden lehetőségét -- a rajtatok nyugvó dicsőségemet. És a helyreállítás dicsőségében meg fogjátok látni, hogy változások állnak be. Most nagyon figyeljetek, mert dicsőségről dicsőségre át fogtok változni a Szentségesnek az ábrázatára. Történjen meg a mai napon! A szívetekben ragadjátok meg ezt, és mondjátok: Uram, legyen nekem a te beszéded szerint.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Hozz létre szellemi jelenlétet ahol élsz, és mindenhol, ahová mész. Világítson át rajtad a Szellemem fénye, hogy nyilvánosan bemutasd az igazságot, a békességet és az örömöt, mondja az Úr. Ez a te elsődleges és leghosszabb távú tanúskodásod a királyságomról. Ennek érdekében el kell bánnod azokkal a gondolatokkal és érzelmekkel, amelyek nem képviselik a szellemi épséget. Indulj el szent tisztasággal. Róma 14:17 Hiszen az Isten királysága nem evés és ivás, hanem a Szent Szellemben található igazságosság, békesség és öröm.