2013. október 22., kedd

Prófécia 2013. október 22.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. október 22.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Hallottam, ahogy Isten szíve szólít bennünket. Először a testem vallásos módon akart erre reagálni, de amikor így tettem, onnantól már nem hallottam az Ő hívását. Ezért visszamentem a Szellemben való tisztaság helyére. Akkor meghallottam, ahogy a szívem az Ő szívét visszhangozta, és én úgy reagáltam erre, hogy felemelkedve elindultam Őfelé, és eggyé váltam Vele. Innentől már nem két szív volt (az Övé és az enyém), hanem csak Egy. Egy idő után ez az egység elkezdett hatással lenni a testemre és a lelkemre is, úgy, hogy harmóniát hozott létre, szervi gyógyulást éltem át, és mélyenszántó, alapos rendet teremtett bennem.

János 17:20-23 Atyám, nem csak őértük imádkozom, hanem mindazokért is, akik majd az ő szavukra fognak hinni bennem. Mindannyiukért kérlek, hogy akik hisznek bennem, valamennyien teljes egységben legyenek úgy, ahogyan te, Atyám, bennem élsz, és ahogyan én benned élek. Ők is így éljenek mibennünk, teljes egységben, hogy a világ elhiggye, és meggyőződjön róla, hogy valóban te küldtél engem! Azt a dicsőséget, amelyet tőled kaptam, továbbadtam nekik, hogy ők is abban az egységben éljenek, ahogyan mi egységben élünk. Én bennük élek, és te, Atyám énbennem — hogy ők is eljussanak a tökéletes egységre. Ennek láttán majd az egész világ felismeri, hogy te küldtél engem, és őket is ugyanúgy szereted, ahogyan engem.