2013. július 30., kedd

Prófécia 2013. július 30.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. július 30.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS

Mindent átviszek arra a helyre, ahol nagyon konkrét és részletesen kialakított rend keletkezik az életetekben, ha hagyjátok, hogy megtegyem, mondja az Úr. Amikor elkészülök ezzel a munkával, nem maradnak elvarratlan szálak, mivel minden az isteni látás és terv szerint lesz. A ti részetek az, hogy fogadjátok el a változást, és bízzatok Bennem. Olyan lesz, mint amikor egy kirakó darabjai hirtelen összeállnak, és a szemeitek elé kerül a nagy kép, amit így már látni lehet, és meg lehet érteni.

1 Korinthus 13:11 Mikor gyermek voltam, úgy szóltam, mint gyermek, úgy gondolkodtam, mint gyermek, úgy értettem, mint gyermek: minekutána pedig férfiúvá lettem, elhagytam a gyermekhez illő dolgokat.