2013. július 29., hétfő

Prófécia 2013. július 29.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2013. július 29.

A TROMBITA, BILL BURNS
Az új időszak most születik. És valóban igaz, mert a prófétáim előre szóltak róla. És most rajtatok a sor. Elfogadjátok ennek a kincsét? Felveszitek a hit pozícióját, hogy higgyetek mindabban, amit Én tudok megtenni; amit Én fogok megtenni? Csak higgyetek, és kapni fogtok! Az a munka, amit Én cselekszem ezen a napon nagy lesz és hatalmas. És azt mondom nektek, hogy tisztábban fogjátok hallani hangomat, mint eddig valaha. A menny hangja fog előjönni, és azzal együtt a királyság dicsősége. Új ajtók nyílnak meg számotokra -- a lehetőségek ajtói, hogy magasabbra jöhessetek; a lehetőségek ajtói, hogy virágzóak lehessetek; a lehetőségek ajtói, hogy bővölködhessetek. Az Én ajtóim bizony megnyílnak, és senki sem tudja bezárni azokat. Úgyhogy készüljetek fel az átlépésre! Készüljetek fel, hogy előre haladjatok! Készüljetek fel, hogy átvegyétek az Én rendemet ebben az időszakban, és nem fogtok csalódni, mondja a Mindenható Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS
Az újra összegyűjtés ideje van. Sok dolog volt, ami szétszórt benneteket. A figyelmeteket megosztották az érdeklődéseitek, a feladataitok, és az ambícióitok. Ezért azt mondom, szedjétek össze magatokat Előttem, és újra koncentráljatok arra, aminek örökkévaló jelentősége van. Át kell rendezni a prioritásaitokat, és friss látást kell nyernetek, mielőtt rá tudtok hangolódni az Én akaratomra és az Én rendemre, mondja az Úr. Kolossé 2:5 Mert jóllehet testben távol vagyok tőletek, mindazáltal szellemben veletek vagyok, örülvén és látván köztetek a jó rendet és Krisztusba vetett hiteteknek erősségét.