2012. március 23., péntek

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 március 23

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 március 23.

HATÁSKÖR, SHELLY MATHIS:

Látomásban láttam egy rendőrt, egyenruhában és felfegyverezve. A ráruházott hatáskörének a közepén állt. 

Ismerte az ország törvényeit, és az volt a feladata, hogy végrehajtsa azokat. Ki volt képezve, hogy felismerje a törvényszegőket, és hatalmat kapott rá, hogy letartóztassa és bíróság elé vigye őket. El volt látva minden olyan kiképzéssel és eszközzel, ami szükséges volt a megbízatásához; ez a rendőr viszont úgy tűnt, hogy meg van bénulva, vagy állva alszik, miközben a bűnözők nagy pusztítást végeztek nála.

Hallottam az Urat, ahogy ezt mondja: "Ti, Én népem, olyan vagytok, mint ez a rendőr. Van egy hatáskörötök - jogotok a hatalom gyakorlásra - a testetek, a lelketek, a szellemetek területén, és minden fölött, ami a megbízatásotok területéhez tartozik. Ismeritek az Én Igémet, amely által különbséget tudtok tenni a jó és a rossz, az igazság és a hamisság között. Maga a Szent Szellem lakik bennetek, és az Én tekintélyemmel vagytok felruházva. Az a megbízatásotok, hogy gyakoroljátok ezt a hatalmat a sötétség minden munkája felett, ami be akar hatolni a hatáskörötök területére.

Az ellenség mégis meggyőzött sokakat közületek, hogy nem vagytok képesek beazonosítani, letartóztatni őt, és az Én ítéletemet gyakorolni felette - amely által megállíthatnátok őt. Ez a hazugság elvette a férfiasságot a szellemi hatalmatokból, és megsemmisítette a veszélyt, ami jelentettetek számára.

Most újra felébresztem azokat, akik megbénultak, és előhívlak benneteket, hogy emlékezzetek a szellemi identitásotokra. Tegyetek meg bármit, ami szükséges ahhoz, hogy meggyőzzétek magatokat a nektek adott felhatalmazás valóságáról. Tanuljátok, gyakoroljátok, és valósítsátok meg, hogy eltávolítsátok az ellenséget azokról a területekről, ahol nektek van felelősségetek. Ez a személyes megújulás fogja megadni az a kezdő lökést, ami előidézi az áttörést, amire már vágytál és amire szükséged volt ahhoz, hogy győztes legyél az ellenség támadásai során. Ez a feladatod; indulj végrehajtani!"

Lukács 9:1-2 Minekutána pedig összehívta Jézus az Ő tizenkét tanítványát, adott nékik erőt és hatalmat minden ördögök ellen, és betegségek gyógyítására. És elküldé őket, hogy prédikálják az Isten királyságát, és betegeket gyógyítsanak. 

János 5:30 Én semmit sem cselekedhetem magamtól; amint hallok, úgy ítélek, és az én ítéletem igazságos; mert nem a magam akaratát keresem, hanem annak akaratát, aki elküldött engem, az Atyáét.