2012. március 8., csütörtök

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 március 8

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 március 8.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Ne érd be kevesebbel, mint a számodra Általam készített legjobbal! Továbbra is céltudatosan törj előre a Krisztusban való elhívás irányában! Az önelégültség egy komoly veszélyforrás, és a lustaság az ellenséged. Én a szellemi állapotodról szólok hozzád, és annak a veszélyéről, hogy a békesség kedvéért kompromisszumokat vállalsz. Veszedelmes időkben élsz, amikor a lelked ellensége arra fog csábítani, hogy alább adjál a meggyőződésedből. Én viszont arra hívlak téged, hogy az Én Szellemem által legyél vezetve, mondja az Úr.

Filippi 3:12-14 Nem gondolom, hogy már megkaptam ezt, vagy hogy már elértem volna a bevégzettséget, de futok utána, hogy megragadjam, hiszen a Krisztus Jézus már megragadott erre engem. Testvéreim, én nem olyannak számítom magam, mint aki már elérte azt, de egyet: azt, ami hátam mögött van, elfelejtettem, azután ami előttem van, kinyújtom kezemet s célegyenest futok a pályadíj felé, melyre az Isten a Krisztus Jézusban oda felhívott.