2012. március 5., hétfő

A Prófétálás Szelleme Hírlevél 2012 március 5

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle
2012 március 5.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Fakadjon fel hit a lelkedben! Emelkedjen új magasságokba! Most vizsgáld meg; vizsgáld meg azt a hitet, amellyel a nemes harcot harcolod. Vizsgáld meg a hitet, ami lehetővé teszi, hogy diadalmas légy. És miközben ezekben a napokban vizsgálod, a nagyobb hit pozíciójába fogsz eljutni. Mert az a hit, amit Én adtam neked, bizony csak egy mérték volt, te viszont tápláltad, vizsgáltad, hordoztad, azzal jártál, használtad, most pedig a fegyvereddé válik. Olyan fegyver lesz belőle, amivel diadalmaskodni fogsz a nehéz időkben. Ezzel a fegyverrel diadalkiáltással jössz elő, és nem a legyőzöttek jajszavával. Indulj el, nem úgy mint egy áldozat, hanem mint egy győztes. Járj azon a földön, amit Én biztosítottam neked. Járj abban a hitben, amit Én adtam neked, és növeszd fel hatalmasra ezekben a napokban. Olyan idő van most, amelyben a szívedben elültetett hit magvai, amelyeket a kenet táplál, előjönnek és aratást hoznak az életedben, mondja az Magasságos Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Most fontosabb, mint eddig valaha, hogy megtartsd a lélekjelenléted. Folyamatosan keresd az arcomat, és ápold a szellemi életerődet, vitalitásodat. Én vagyok a te reménységed és a te igen biztos segítséged a nyomorúság idejében. Támaszkodj Rám, hogy Én megadom azt a bölcsességet, amire szükséged van, ami feltárja előtted minden problémának a lényegét, és megadja az útmutatást a következő lépésedhez. Legyél bátor és merész; ne félj, mondja az Úr, mert Én veled vagyok.

Zsoltár 46:2 Isten a mi oltalmunk és erősségünk! igen bizonyos segítség a nyomorúságban.