2011. február 20., vasárnap

Egy korábbi idézet Rick Joyner heti üzeneteiből

Rick Joyner már jónéhány éve írja a hetenkénti üzeneteket, ami ebben az évben magáról a prófétai szolgálatról ill. ajándékokról szól. Egy 2002-es üzenetben a "Krisztus ítélőszéke előtt" című könyvében megírt látomásáról, szellemi élményéről (a hegymászásról) is ír. Egy pár bekezdést idézek magyarul, amiben szerintem fontos, megszívlelendő gondolatok vannak:

>>>
... A Krisztus ítélőszéke előtt könyvben olvasható hegymászás rendkívüli erőfeszítést igényelt. Nem csak azért, mert koncentrálni kellett minden egyes lépésnél, hanem ezzel egyidőben az ellenséggel is küzdenem kellett. Még most is elevenen emlékszem arra a felemelő és megnyugtató érzésre, amit minden egyes új szintre felérkezve éreztem, ahol volt hely pihenni egyet és visszanyerni az erőmet, valamint világosan felmérni a pozíciómat és a hegy körül dúló csatát. Magam fölé is felláttam, és meg tudtam állapítani, melyik a legjobb ösvény a hegymászás folytatásához.

Azt is éreztem, hogy minden egyes szinten addig kell ott maradnom, amíg nem érzékeltem azt, hogy már igazán megvetettem ott a lábamat. Ha kezdettől fogva olvasod ezeket a Heti Üzeneteket, akkor valószínűleg észrevetted, mennyire alaposan és lassan haladunk egyre feljebb, és hogy egyes fennsíkokon (szinteken) elidőztünk egy kissé. A látomásban sok embert láttam, akik megpróbálták sietve elérni a csúcsot, de egyiküknek sem sikerült. Ezért az én célom sem a nagy sebesség, hanem a szellemi növekedés, ami a sziklaszilárd alapról kiindulva bontakozik ki. Ahogy a Zsidó 6:11-12 mondja nekünk:
Kívánjuk pedig, hogy közületek kiki ugyanazon buzgóságot tanusítsa a reménységnek bizonyossága iránt mindvégiglen. Hogy ne legyetek restek, hanem követői azoknak, a kik hit és békességes tűrés által öröklik az ígéreteket.
Hit és türelem kell az ígéretek örökléséhez. Elgondolkodtál már valaha azon, hogy miért van olyan nagy "hit-mozgalom", de miért nem hallottunk még soha egy "türelem mozgalomról" sem? Azért imádkozom, hogy mindnyájan, akik ezeket az üzeneteket olvassátok, a fenti két igevers alapján:
  1. növekedjetek a buzgóságban, hogy ne restüljetek meg menet közben,
  2. növekedjetek a reménység teljes bizonyosságában, ami mindvégig megtart benneteket,
  3. és növekedjetek a hitben is és a türelemben is, hogy örököljétek az ígéreteket.