2011. február 3., csütörtök

2011 02 03

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/2/3:

Láttam magamat, ahogy ültem a gyülekezeti alkalmon éppúgy, mint ahogy 25 éve minden vasárnap teszem. A különbség az, hogy most több bölcsességem van és kevesebb buzgó igyekezetem, mint akkor. Aztán hallottam, ahogy az Úr azt mondta: "Hosszú utat tettél meg, de még mindig van előtted megtenni való út. És az eddig lezajlott folyamathoz hasonlóan Én magasabb helyekre viszlek mostantól egészen a végig. Légy készen az Én erőteljes meglátogatásomra. A dicsőség a népem tagjaira személyenként jön el, mielőtt még testületileg manifesztálódna." A szívem visszhangozta: "Igen, Uram, legyen meg nekem a Te akaratod szerint." Ha mindent újból kellene megtennem, többet nevetnék, jobban szeretnék és soha többé nem félnék. Ámen.

Lukács 1:38 Aztán Mária így szólt: "Íme az Úr szolgálóleánya! Legyen meg nekem a Te beszéded szerint." És az angyal eltávozott tőle.