2011. február 24., csütörtök

2011 02 24

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/2/24

Gyermekeim, szorgalmasan cselekedjétek meg azt, amire elhívtalak titeket. Azt azonban tudjátok meg, hogy az ellenség jön, hogy elbizonytalanítson benneteket és saját magatokra irányítsa a figyelmeteket. Alá akarja ásni a bizodalmatokat és a bátorságotokat mindabban, amit elétek helyeztem. Ne önmagatokra nézzetek és ne azt fontolgassátok, hogy vajon sikert értetek-e el vagy kudarcot vallottatok. A sikerért és a kudarcért való felelősség nem a tietek, hanem az Enyém. A ti dolgotok nem az, hogy a törekvéseitek hatását mérlegeljétek és számítgassátok, hanem az, hogy fogadjatok Nekem hűséget és engedelmességet, és engedjétek meg, hogy minden lépéseteket irányítsam, azt mondja az Úr.

Zsoltárok 18:36 Te adtad nekem üdvösséged pajzsát; a Te jobb kezed felemel engem, a Te jóvoltod felmagasztal engem.