2011. február 23., szerda

2011 02 23

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/2/23:

Egyfolytában azt a szót hallom a szellememben, hogy "egybefolyás", és megkérdeztem az Úrtól, mit szeretne mondani nekem. Ezt mondta: "Azt akarom, hogy a népem olyan egységben folyjon együtt, hogy Én legyek minden, ami ott van. Az a vágyam, hogy az Én célom a ti célotok legyen, és hogy átadjátok magatokat a Szellemem áramlásának, ami arra fog sodorni benneteket, hogy betöltsétek a rendeltetéseteket az Én királyságomban. Azt akarom, hogy megértsétek azt a hatalmas elhívást, ami az életeteken van, hogy Én lehessek a mindenetek mindenben."

Filippi 2:2 Teljesítsétek be az én örömömet azzal, hogy ugyanolyan beállítottság legyen bennetek, ugyanaz a szeretet, egy akaraton és egy értelemben.

Megjegyzés: az "egybefolyás" pl. a folyók találkozása, az a pont ahol összetalálkoznak, vagy egybegyűlnek.