2014. február 3., hétfő

Prófécia 2014. február 3.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. február 3.

A TROMBITA, BILL BURNS:
Ha meghallottad a szavamat, és elhitted, akkor a tiéd. Ne engedd meg az ellenségnek, hogy bármilyen módon ellopja annak a magvát; sem konfliktus által, sem negatív körülmény által. Ne legyél hajlandó helyet adni neki, és maradj rendíthetetlen! Az Én magvam bizony felnő, és termést hoz. Teljes növény lesz belőle, a magtól kezdve, a száron át, a kalászig. Én pedig segíteni fogok neked, vezetlek és vezérellek. Olyan mértékben megerősítem a beszédemet, hogy semmi hitetlenség sem fog maradni. Fogadd el ezt az Én nevemben, mondja az Úr Isten. Legyél helyreállítva a teljesség pozíciójába! Ez a te királysági jogod.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:
Ápold a stabilitásodat a változás és a zűrzavar folyamata közben, azzal, hogy az Én igém igazságát ismételgeted. Tartsd tisztán a gondolataidat a fölösleges fecsegésektől, és stabilizáld magadat a nyugalom állapotában. Legyél állhatatos, és maradj szellemileg erős, hogy szembenézhess minden felmerülő kihívással, és legyőzhesd azokat! Veled vagyok minden helyzetben, hogy a békesség és a biztonság ösvényén vezesselek, mondja az Úr. Ézsaiás 26:3 Kinek elméje reád támaszkodik, megőrzöd azt teljes békében, mivel tebenned bízik.