2014. február 17., hétfő

Prófécia 2014. február 17.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. február 17.

A TROMBITA, BILL BURNS:

Az Én prófétáim előhoznak régi dolgokat és új dolgokat is. Az út nyitva áll előtted, hogy elengedj olyan dolgokat, amelyek a múlthoz kötődnek, hogy belekezdhess ebbe az új kalandba. Mert bármilyen támadás is ért téged az elmúlt hetekben, bármi kötözött meg, ez az a nap, amikor ki kell szabadulnod, és ki kell törnöd, hogy járhass az Én kenetem útján ebben az időszakban. Én kihirdettem, hogy egy új kenet jön a népemre. Ez sokkal erőteljesebb kenet, mint amiben valaha jártatok. Meg fog törni minden rabigát. Ki fogja szabadítani a foglyokat, és a tekintély új helyén fog járatni téged. Általa a szavaid úgy fognak megnyilvánulni, hogy beteljesítik az Én céljaimat, és hogy azokat amelyek nincsenek, előszólítják mint meglevőket, mondja az Úr. Neked mindössze annyit kell tenned, hogy hiszel! Én előtted megyek, és elkészítem az Én beszédem útját, azután te fogsz jönni, és átveszed az áldásait.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Emlékeztetni foglak több emberre is, akik vagy rosszul bántak veled, vagy tévesen ítéltek meg téged. Ez azt a célt szolgálja, hogy megvizsgáld és meglásd, hogy van-e valami, amit meg kell értened azokból az élményekből, vagy meg kell-e bocsátanod, hogy ezáltal felszabadulhass a régóta elhúzódó elnyomás alól. Az a vágyam, hogy kiszabadulj a múlt horgonyaiból, amelyek visszatartanak attól, hogy továbbhaladj a céljaimban, mondja az Úr. A szabadság vár rád!
Zsoltárok 146:5-8 De akinek Jákób Istene a segítsége, aki az Örökkévalóban, Istenében bízik, milyen boldog az! Mert az Örökkévaló teremtette a Mennyet, a Földet, a tengert, és mindent ami bennük él. Hűségesen megőrzi ő, akik benne bíznak! Igazságot szolgáltat az elnyomottnak, kenyeret ad az éhezőnek, az Örökkévaló kiszabadítja a foglyokat! Az Örökkévaló megnyitja a vakok szemét, az Örökkévaló felemeli az elesetteket, az Örökkévaló szereti az igazszívűeket