2014. február 27., csütörtök

Prófécia 2014. február 27.

A Prófétálás Szelleme Hírlevél
Faith Tabernacle, ft111.com
2014. február 27.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, MARSHA BURNS:

Azokat a szavakat hallom a szellememben, hogy "képlékeny" és "rugalmas", és az Úr ezt mondja: Azt akarom, hogy úgy alakíthassalak és formálhassalak, mint az agyagot a fazekas kezében. Hogy ezt megtehessem, neked egy olyan minőségi döntést kell meghoznod, hogy átadott életet fogsz élni, amihez szükség van a teljes bizalmadra, és arra is, hogy tudatosítsd magadban, hogy Én meg tudok és meg is fogok tenni veled természetfeletti és rendkívüli dolgokat. Nem vagy elérhetetlen számomra, és mindig tudok rólad, neked viszont ki kell munkálnod magadban, hogy rendíthetetlenül higgy abban a tényben, hogy Én ismerlek és látlak téged; hogy Én a te oldaladon állok, és nem ellened vagyok.

Zsoltárok 139:7-10 hová menjek Szellemed elől; hová fussak orcád elől? Ha felhágok az egekbe, te ott vagy; ha pokolban vetek ágyat, jelen vagy: ha felveszem a hajnal szárnyait; a tenger legvégén szállok meg: ott is a te kezed vezet engem; és a te jobbod tart engem.