2014. február 11., kedd

Magamról

Egy-két dolgot írok magamról is nektek...

A "Gyuri naplója" eredetileg több céllal indult. Egyrészt sok minden volt bennem, amit hasznosítani szerettem volna, és kerestem ennek a módját. "Kívánatos kincs és kenet van a bölcsnek házában; a bolond ember pedig eltékozolja azt." (Péld. 21:20) Egy kiindulópontnak szántam ezt a blogot. Azóta viszont jobban letisztultak a célkitűzések, és van, aminek itt találtam meg a helyét, és van, ami más formában valósul meg. Itt néha írok egy-egy üzenetet, de ami rendszeres maradt, az Bill és Marsha Burns prófétai szolgálata - a napi próféciák, illetve mások írásainak a lefordítása és közzététele. Sokan döntöttetek úgy, hogy az email fiókotokban is szeretnétek megkapni naponta a friss bejegyzéseket, 300 körül jár az emailes regisztrációk száma. A statisztikai adatok szerint pedig az ide látogatók kattintásai (ami közelít a 200.000-hez) azt jelzik, hogy sok hasznos dolgot találtatok itt az elmúlt négy évben.

Hálás vagyok Istennek mindezért, mert láthatom, hogy a munkám nem hiábavaló az Úrban!

Egy másik fontos terület, ahol használ az Úr, és nem akarom eltékozolni az Úrtól kapott kincsemet: a dicsőítés és imádat. Több, mint 20 éve szolgálok dicsőítésvezetőként, és ez egy jó néhány éve kilépett a megszokott gyülekezeti keretek közül is. Az utóbbi években az időnkénti vendégszolgálatok mellett az Úr indítására elkezdtem egy önálló szolgálatot, Imádat Sátor néven, ami egy nyitott szolgálat, gyülekezeti hovatartozástól függetlenül bárki részt vehet a rendszeres nyitott alkalmakon. (A gyülekezeti közösségi életemet ettől függetlenül élem meg, noha örömmel támogatnak a barátaim a közösségünkből, és rendszeresen ott vannak ők is!) Ez alapvetően Miskolcon működik, de más helyeken is jártam már, és várnak az országban. Prazsák Laci szolgálatát is megfigyelhettem közvetlen közelről, sőt abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy a szolgálatuk (Imádság Háza) heti beosztásában is helyet kaptam, ahol hat hónapon át vettem részt, hetente felutazva Budapestre. Nagyon jó volt részt venni az ottani "oltár-építésben" is.

De mindezeknek volt egy különleges előzménye is. Körülbelül hat éve az Úr azt mondta, hogy a nap huszonnégy órájában akar használni, amit megpecsételt egy látomással, majd egy meglepetés-ajándékkal. Otthoni személyes imám során szellemben láttam egy nagy 24-es számot, ami a teljes idejű, 24 órás elhíváshoz kapcsolódott. Tudtam, hogy a talentumaim használatára hívott el (ezek között van a fordítás is), és arra, hogy előtte álljak. Majd néhány nap múlva kaptam egy testvéremtől egy könyvet, amit akkor láttam életemben először: a címlapján egy nagy 24-es volt. (Prazsák László: 24 órás dicsőítés és ima). Teljesen összevágott az Úrtól kapott kijelentéssel! Ezután eltelt egy pár hónap, figyeltem az Úr konkrét útmutatását, hogy mit tegyek. Egyik reggel szólt hozzám, hogy lépjek ki a vízre, lépjek ki a munkahelyemről. Örömmel és izgatottan döntöttem el, hogy engedek neki. A feleségem is támogatott benne, és azóta is támogat. Rögtön ezután egy külső bizonysággal is megerősítette ezt az Úr: a következő napi próféciában szó szerint ez volt: lépj ki a vízre...

Elkezdtem megtanulni az Úrra bízni magam, és azóta is Jézustól tanulok vízen járni. Az életünk kősziklája, biztonsága az Úr, még az olyan időszakokban is, amikor süllyedni kezdek... Elkezdtem meglátni az Ő csodáit a mély vizeken is. Egy idő után az Úr eljuttatott arra, hogy mivel "méltó a munkás" a fizetségre, ezért tegyem lehetővé, hogy a testvérek, akik áldást kapnak a blogon végzett munkámból, támogatni tudjanak. Ekkor tettem közzé ennek a lehetőségét (erről és az előzményeiről a Támogatás oldalon olvashatsz részletesen). Nagyon hálás vagyok azokért, akik imádkozva támogatnak ebben a munkában, és akik biztattak a Szent Szellem indítására, hogy tegyem meg ezt a lépést is, az anyagi támogatás lehetőségét tegyem közzé, és mindazokért is hálás vagyok, akik anyagi támogatást küldtetek az elmúlt időben. Arra kérlek, hogy az Úr előtt meggondolva, imádkozva, ha van lehetőséged, támogasd a szolgálatomat! Tudom, nem annyira megszokott ez mindenhol, de bízom abban, hogy Isten népe között egyre jobban beindulnak az anyagi áldások is, amikor a szellemi vetésre anyagi aratást kapnak Isten munkásai, ahogy ez a bibliai időkben is jól működött. Örülök, hogy áldás lehetünk egymás számára!

A másik szolgálat, amivel áldás szeretnék lenni a számotokra, az Imádat Sátor, amelyre szeretettel hívlak! Ha Miskolc környékén laksz (habár vannak, akik teljesen más megyékből is többször eljöttek már), gyere el minden hónap első szombatján, hogy közös imádatunk alatt megpihenj Isten szinte kézzelfogható jelenlétében, gyógyulj, és a prófétai ajándékok által plusz áldást nyerj. Ez egy elkötelezettségtől mentes légkörű szolgálat, van aki csak észrevétlenül bejön, aztán ugyanúgy hazamegy - és boldog vagyok, hogy szolgálhattam felé is! Emellett vannak, akik sokkal aktívabban szeretnek részt venni, és ez is így van rendjén. Szabadon. Elhatároztuk, és ezt is gyakoroljuk, hogy a szellemi ajándékok terén a szeretet a fő meghatározó, ami nem visszafogja ezeknek a működését, hanem tisztább színt ad nekik. Gyertek el! Ha a saját környezetetekben szeretnétek Imádat Sátor szolgálatot, keressetek meg bátran! Örülök, ha használhatom ezeket a talentumokat, és az Úr cselekedhet minél többek életében!

További információk:




Isten áldja meg az életeteket és a szolgálatotokat!

Országh Gyuri