2011. január 8., szombat

Bartha László: Látni a láthatatlant (prófécia 2011 01 07)

Ma reggel imádatban kerestem az Urat és ezt helyezte a szívemre.

Az atyákon keresztül fogom a legtöbb ellátást adni fiaimnak. Az atyai szolgálat bizonyos szintje kihat mind azokra, akik kapcsolatba kerültek olyan szellemi atyákkal, akik valóságosan Tőlem függenek. Valóságosan Tőlem!
A fiak is el kezdenek az elért szintjükön ebben a kenetben szolgálni és megnyilvánul Királyságom ellátmánya saját és a rájuk bízottak életében.

"Mózes hit által hagyta el Egyiptomot, nem félvén a fáraó haragjától, hanem kitartott, mert látta a láthatatlant."
(Zsid.11,28. szabad fordítás)

Vegyétek szolgámat Mózest alapul! De szólhatnék Noéról és a többiekről. Ők látták a láthatatlant és elhitték amit láttak szellemben, semmit nem kételkedve. Miért volt ilyen bátor a cselekvésre Mózes? Mert látott! Miért látott? Mert Velem volt!
Értsd meg drága népem! Ha nem maradsz Bennem és ÉN nem tudok benned maradni a bűn miatt............................a varázslás áldozata leszel, mint Saul király.
Ebben az évben még inkább keresem azokat a fiaimat, akik Velem akarnak időzni, hogy lássák a láthatatlant és hit által készek engedelmeskedni, hogy megmentsem városaitokat. Felkutatok őértük minden zugot, még a tanya világot is mint ahogy tettem Gedeonnal és előhozom őket a láthatatlanból a láthatóba.
Megnyitom az eget és kiküldöm angyalaimat, hogy fel forrósítsák azon fiaim szívét, akiket kiválasztok ebben az időben, hogy a Menny ellátását a láthatatlanból, a láthatóba behozzák népem számára. A népem számára és nem maguk számára!
Keresem őket! Tudom, hogy nem lesznek sokan, de Nekem megéri.
Az ellátmányom odaszánt életű atyai szívű fiaimon keresztül jön, akik ismerik Atyai szívem. Nekik adok Szívemből, hogy behozzák népemet az igaz istentiszteletbe, ahogy Mózes tette a pusztában Izráellel. De jönnek hamis atyák és hamis szolgálók, akiknek ismerem szívüket és gondolataik Előttem vannak. Gyümölcseikről ismeritek fel őket. Ők magukat kövérítik, akik haszonlesésből állítják magukat atyáknak, de nem ÉN küldtem őket! Ők a saját királyságukat építik nem az Enyémet. Varázslás áldozatai..................................de őket is várom.

Ragaszkodjatok Hozzám, mert ÉN ragaszkodom hozzátok!


Az Atya Szívéből.

Bartha László
Új Nemzedék
2011, jan. 7.