2011. január 31., hétfő

2011 01 31

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Bill Burns -- 11/1/31: 
Jöjjetek egy kicsit magasabbra, mondja az Úr, mert Én arra hívtalak el titeket, hogy mennyei teremtmények legyetek, akik már nem kötődnek a földhöz. Jöjjetek, mert az Én királyságom dicsőségét nem lehet teljesen megérteni a földön. Ezért azt mondom nektek, jöjjetek fel ennek az időszaknak a dicsőség-fényébe, mert nem fogtok csalódni abban, amit mutatok nektek, és nem is lesztek erőtlenek, amilyennek sokan láttak benneteket. Mert ti olyan nép vagytok, akik a királyság erejében lakoztok, és az Én királyságom ereje nagyságosabb módon készül megnyilvánulni, mint amit el tudtok képzelni, mondja a Szentséges. Mert Én el fogok jönni és demonstrálni fogom Magamat a földeteken. És eljövök, igen éjjel, és füttyszóval foglak hívni titeket. Amint előhívlak a szavam hangjával, akkor erővel ruházlak fel benneteket, és átadom nektek azokat a mennyei ajándékokat, amelyek által többek lesztek, mint puszta emberek. Ti Krisztussal együtt a társörökösei vagytok a jelen korszak feltámadási erejének. Jöjjetek és igyátok tele magatokat az Én Szellememmel, mert az igazság igéje erőben és nagyságban fog előjönni.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/1/31: 
Emeljétek fel a fejeteket, és nézzetek Rám, mondja az Úr. Lehet, hogy úgy érzitek, hogy sivatagban jártok, de Én készítettem egy forrást a felfrissülésetekre. Jöjjetek és igyatok az Én igémből, miközben Engem kerestek az igazságért, amely meg fog szilárdítani benneteket a hitben és a reménységben. Ne essetek kétségbe. Én felfrissítelek titeket, és helyreállítást és gyógyulást hozok a nyugtalan lelketeknek.

János 14:27 Békességet hagyok nektek, az Én békességemet adom nektek; nem úgy adom, ahogy a világ adja. Ne legyen nyugtalan a szívetek, és ne féljen.