2011. január 19., szerda

2011. 01. 19.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 2011/01/19

Szeretteim, előttetek megyek, hogy lehetőségek utait nyissam meg, amelyek szükségesek az utatok következő állomásánál ahhoz, hogy betöltsétek rendeltetéseteket. Az ajtók már most nyílóban vannak, de legyetek figyelmesek a lehetőségekre és legyetek tudatában az Én Szellemem vezetésének. Ez igaz az élet apró, látszólagosan jelentéktelen dolgaiban éppúgy, mint a nagy, elsöprő változásokat hozó dolgokban. A ti részetek az, hogy együtt haladjatok az áramlattal és fókuszáljatok folyamatosan Rám, azt mondja az Úr, ahogy teljes bizalmatokat és hiteteket Belém vetitek. Én azt akarom, hogy olyanok legyetek, mint az agyag, képlékeny, formálható. Legyetek hajlandóak alárendelni magatokat az Én kezem formáló erejének a körülményeiteken keresztül, mert vannak olyan dolgok, amelyeket újra kell munkálni, át kell formálni és alakítani az Én képmásomra, ahogy előre haladtok és fejlődtök.

Jeremiás 18:2-6 "Kelj fel és menj le a fazekas házába, és ott halld meg az Én szavaimat." Aztán lementem a fazekas házába, és ott a fazekas valamit készített a korongon. Az edény, amit készített az agyagból, elromlott a kezében. Ezért másik edényt készített belőle, ahogy jónak látta azt. És így szólt nekem az Úr: "Nézd, amilyen az agyag a fazekas kezében, ti is olyanok vagytok az Én kezemben, Izrael háza."