2011. január 24., hétfő

2011 01 24

A TROMBITA, Bill Burns -- 11/1/24:
Azt mondom nektek, Én népem, ha megtanuljátok a hálaadás művészetét, és kifejlesztitek, akkor igazi imádó lesz belőletek. Olyanok lesztek, akik igazságban és szellemben imádnak, mondja az Úr. Mert az Atya ilyeneket keres ezekben a napokban, és lesz egy olyan népem, akik dicsérnek Engem, imádnak Engem, és a hálaadás áldozatát hozzák. Újra lesz egy olyan népem, akik a házak tetejéről kiáltják, hogy jó az Úr és az Ő jósága végigjárja az egész országot. Mert ezekben a napokban meg kell lennie, hogy az Én népem megismer engem, és az ő hálaadásuk erejében fognak megismerni engem. Meg van írva, hogy az Én népem dicséretei között lakozom, és így is lesz, és eggyé leszek velük ebben az időszakban, ami a folytonos és folyamatos hálaadás időszaka lesz, mondja az Úr Isten.

APRÓ JELEK EGY LÁGY SZÉLBEN, Marsha Burns -- 11/1/24:
Bízz Bennem az ellátásod érdekében. Én vagyok neked a Jehova Jíre, a te Gondviselőd, mondja az Úr. Ne ijedj meg, amikor azt látod, hogy a világi rendszerek folyamatosan alul maradnak, mert te az Én gazdaságomhoz tartozol, és nem a világéhoz. Átviszlek téged kemény időkön, amikor félelem és kétség nélkül fogsz bízni Bennem, hogy Én megcselekszem azt.
1Mózes 22:14 És Ábrahám azt a helyet úgy nevezte, hogy Az-ÚR-a-Gondviselő; ahogy a mai napig is mondják: "Az ÚR hegyén a lesz gondoskodás."